آخرین اخبار :
کد خبر : 1015 دوشنبه 31 ارديبهشت 1397 علم و فناوري
روابط عمومی دانشگاه مازندران

پنجاه و پنجمین نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه مازندران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، پنجاه و پنجمین نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه مازندران با موضوع "نقش اخلاق حرفه ای در ارتقا جایگاه دانشگاه" به همت دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دانشگاه مازندران در روز جمعه 21 /2 /1397 در امام زاده عالی کیا سلطان منطقه گردشگری آلشرود آمل با حضور 80 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، پنجاه و پنجمین نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه مازندران با موضوع "نقش اخلاق حرفه ای در ارتقا جایگاه دانشگاه" به همت دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دانشگاه مازندران در روز جمعه 21 /2 /1397 در امام زاده عالی کیا سلطان منطقه گردشگری آلشرود آمل با حضور 80 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد.

        در ابتدای این نشست دکتر مرتضی علویان دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دانشگاه مازندران، از طرح مصوب جدید هیات اجرایی جذب دانشگاه در خصوص برگزاری دوره های دانش افزایی خبر داد و افزود: بر اساس این طرح، 5 عنوان معرفتی دوره های دانش افزایی در 3 سطح برای تمامی اعضای هیات علمی طی یک تقویم منظم تدوین شده است که پس از بررسی های کارشناسی در هیات اجرایی جذب در مرحله تصویب نهایی و ابلاغ می باشد.

       دکتر علویان در ادامه با بیان این که از امتیازات تهیه و تدوین این طرح، سهولت دسترسی به عناوین دوره های مورد نیاز جهت تکمیل عناوین پنج‌گانه دوره های معرفت افزایی می باشد، اظهار داشت: با اجرای این طرح، هم در راستای اهداف آیین نامه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها،گام موثر و مثمرثمری برداشته می شود.

        در پایان این نشست، حاضران به بیان دیدگاه ها و نظریات خویش حول موضوع نشست پرداختند.

        لازم به یادآوری است:  طبق برنامه ریزی های  انجام شده توسط دفتر هم اندیشی اساتید، برنامه های جانبی در کنار این نشست تدارک دیده شد که از جمله آن می توان به پیاده روی صبحگاهی در منطقه گردشگری آلشرود، زیارت امامزاده عالی کیا سلطان(ع)؛ استفاده از امکانات رفاهی دانشگاه شمال آمل و... اشاره نمود.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها