آخرین اخبار :
کد خبر : 1033 سه شنبه 1 خرداد 1397 فرهنگ
روابط عمومی فرمانداری شهرستان کلاردشت

نخستین جلسه شورای نامگذاری شهرستان کلاردشت تشکیل شد

نخستین جلسه شورای نامگذاری شهرستان کلاردشت تشکیل شد به گزارش روابط عمومی فرمانداری : اولین جلسه نامگذاری معابر،خیابان ها و میادین کلاردشت با حضور فرماندار،شهردار،رئیس ارشاداسلامی،رئیس بنیاد شهید و رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه ایوب صالحی، فرماندار کلاردشت،عنوان نمود: با توجه به قدمت تاریخی و موقعیت جغرافیایی منطقه لازم است  نامگذاری کوچه ها و معابر با ارزش هاو مسائل اسلامی هماهنگ باشد. وی تاکید کرد: کلاردشت به دلیل موقعیت ویژه ی گردشگری که دارد میزبان گردشگران  زیادی در طول سال بوده به همین دلیل لازم است اسامی که انتخاب میشود بیانگرجغرافیا،تاریخ،شخصیت های برجسته اسلامی و ایرانی بوده و همچنین برای مسافرین سهل الوصول باشد.

نجم الدین پورعلی،شهردار کلاردشت،نیز در این جلسه با اشاره به برنامه هایی که شهرداری در خصوص ساماندهی و نامگذاری خیابان ها و کوچه ها و میادین شهر دارد، عنوان نمود: در نظر داریم از تابلوهای یک رنگ،یک شکل و شکیل با نام هایی برگرفته از مشاهیر اسلامی ،تاریخی و شهدای شهرستان در جهت نامگذاری خیابان ها و کوچه های استفاده نموده و همچنین محلات هشتگانه حوزه شهری با همان اسم های قبل نامگذاری خواهندشد که البته به فراخور هر کدام از این محلات از ویژگی های خاصی که دارند در نامگذاری کوچه ها بهره مند خواهیم شد‌.

وی تصریح کرد:کلاردشت یک منطقه گردشگرپذیز است بنابراین لازم است اسامی که انتخاب می شوند آسان و در عین حال پرمحتوا باشند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها