آخرین اخبار :
کد خبر : 1036 چهارشنبه 2 خرداد 1397 فرهنگ
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

پیام تبریک فرماندار نکا به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد

فرماندار نکا: سوم خرداد یکی از درخشان ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است که حضرت امام (ره) در شان این روز فرمودند: " خرمشهر را خدا آزاد کرد"

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، فرماندار نکا ، به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، این روز را به مردم شهرستان و تمامی ایثارگران تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر ملتی در طول تاریخ خود گردنه های متعددی را پشت سر می گذارد. سخت ترین این گردنه ها که در عین حال عبور از آنها بسیار غرور آفرین و ارزشمند است، دفاع از استقلال، تمامیت سرزمین، شرف و به ویژه اندیشه ها و باورهای ملت هاست.

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است ، که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت و همچون سپهری پرستاره می‌درخشند. و سوم خرداد، تنها یک برگ از تقویم هجری شمسی و یا روزی از یک فصل نیست، بلکه یوم الله است روزی که امام (ره) فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد کرد" .

سوم خرداد مدال افتخار مردان و زنان بی ادعایی است که آوازه نام و نشانشان بر بلندای این مرز و بوم تا ابد طنین انداز شد.

این واقعه افتخارآفرین ، متعلق به همه نسل هاست و فرهنگ بسیجی بود که این افتخار را برای این سرزمین رقم زد و یادآور خون‌های پاکی است ؛ که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد، تا حتی یک وجب از دامان خاک عزیز ایران اسلامی  به دست دشمن نیفتاده تا  نام خرمشهر "شهر خون و قیام" ، تا همیشه تاریخ به نشانه مقاومت و ایستادگی، خرم و جاوید بماند.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

جعفر احمدی - فرماندار شهرستان نکا

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها