آخرین اخبار :
کد خبر : 10376 دوشنبه 1 بهمن 1397 علم و فناوري
تجلیل از فعالان برتر حوزه آموزش و پرورش با حضور استاندار مازندران؛

حسین زادگان: برای نهادینه کردن و فرهنگ سازی موضوعات اساسی باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم

مقام عالی دولت در مازندران که در گردهمایی شورای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان سخن می گفت، یادآور شد: توسعه آموزش و پرورش زمینه ساز اعتلای همه بخش هاست. ‎

استاندار مازندران گفت: توسعه آموزش و پرورش، زمینه ساز اعتلای همه بخش هاست.

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در گردهمایی بزرگ شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به این که شورای آموزش و پرورش باید برنامه محور باشد، افزود: آموزش و پرورش توسعه نخواهد یافت مگر آن که شورای آموزش و پروش توسعه پیدا کند و فعالانه و پرتحرک در میدان باشد.

استاندار با بیان این که برای نهادینه کردن و چون فرهنگ سازی موضوعات اساسی در حوزه های مختلف و توسعه بینش جامعه باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم، عنوان کرد: علیرغم وجود قوانین کافی نتوانستیم بدرستی مشکلات مردم را حل کنیم و دلیل آن این است که در حوزه مدیریت و اجرایی کردن تصمیمات مطلوب عمل نمی شود.

رییس شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر این که باید با عضویت دانش آموزان در تشکل های مردم نهاد برای اداره اجتماع محور جامعه، ظرفیت سازی کنیم، گفت: هر توسعه ای از آموزش و پرورش آغاز می شود و هر اتفاقی از شورای آموزش و پرورش باید برنامه ریزی و مدیریت شود.

استاندار، تصریح کرد: مشکلات کشور حل نمی شود مگر آن که به سوی مردم برویم و از مشارکت مردم در حوزه های مختلف بهره گیری کنیم.

وی با اشاره به این که شورای آموزش و پرورش، شورایی موثر است و باید از این توانمندی بهره برد، یادآور شد: توسعه آموزش و پرورش زمینه ساز اعتلای همه بخش هاست.

در پایان این گردهمایی که مدیر کل آموزش و پرورش، فرمانداران، مدیر کل امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش، شهرداران، بخشداران و خیران مدرسه ساز نیز حضور داشتند، از رتبه برتر شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ها، برخی فرمانداران، شهرداران و خیران فعال در این حوزه با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد.

گفتنی است همچنین با اهدا لوح تقدیر از احمد حسین زادگان و عسگری نیکزاد، رییس و دبیر شورای آموزش و پرورش استان قدردانی شد‌

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها