آخرین اخبار :
کد خبر : 10380 پنج شنبه 4 بهمن 1397 دولت و ادارات
به منظور بررسي از وضعيت محورهاي ارتباطي صورت پذيرفت :

بازديد مدیر کل راه و شهرسازی مازندران از راههاي ارتباطي غرب استان

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور بررسي از وضعيت محورهاي ارتباطي غرب استان از فعالیت های راهسازی و پروژه های در دست انجام با هدف بررسی از وضعیت موجود آنها بازدید نمودند .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره ‌کل راه و شهرسازی مازندران ، مهندس سید محمد نظری در بازدید خود از محورهای ارتباطی غرب استان ضمن تاکید بر نقش و جایگاه خاص حمل و نقل و ضرورت توسعه و ارتقای ایمنی در راههای غرب استان ، از نزدیک از فعالیت ها و پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در بخش های مختلف راهسازی ، ساختمانهای دولتی و راه روستایی بازدید و در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند .

 مهندس سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در این بازدید اظهار داشت : محورهای ارتباطی این استان جزو شاهرگ‌های حیاتی برای رشد و توسعه استان بوده و باید همه با نگاه ملی و ویژه به این مهم ، در جهت ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در این استان از هیچ کوششی دریغ نکنیم .

وی تصریح کرد : با توجه به حجم بالای گردشگر و مسافر به استان در ایام تعطیلات و اقامت این افراد در شهرهای ساحلی غرب استان از جمله رامسر ، نوشهر، چالوس و ... می‌طلبد تا راههای ارتباطی غرب استان همواره ایمن و مناسب باشد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به ضرورت افزایش ارتقاء ایمنی راه‌های غرب مازندران گفت :  غرب استان به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌کنند.

مهندس نظری با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در مازندران به‌منظور استفاده مطلوب از مواهب طبیعی و خدادادی ، اظهارکرد: توسعه زیرساخت‌های این استان در تمامی بخشهای حمل و نقل به‌ویژه محورهای ارتباطی ، جزاولویت های دولت و وزارت راه و شهرسازی
می باشد .

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره دیگر اقدامات این اداره کل در حوزه ساخت و توسعه راهها در غرب استان اشاره و یادآور شد : پروژهای  متعدد راهسازی در غرب استان در دست اجراء بوده که انشاء اله با بهره برداری  از این پروژه ها شاهد روانی ترافیک و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی غرب استان باشیم .  

گفتني است : نشست مشترک با دکتر شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد  و فرماندار عباس آباد در محل فرمانداری عباس آباد تشکیل و درخصوص پروژه های  حوزه انتخابی بحث و بررسی و درخصوص تسریع در روند اجرایی پروژه ها تصمیمات مناسبی اتخاذ گردید . در این نشست پل بسنده جاده علی آباد به خضرآباد ، پل هردوآبرود ، تعریض محور ماشال آباد ، ساختمان بخشداری سلمانشهر ، پل جیسا ، پل پرچور ، پل امام دشت ، پل ولیک آباد ، کمربندی تنکابن ،محور سلیمان آباد به سمت دوهزار و سه هزار و روکش آسفالت نشتارود از جمله پروژه هایی بودند که درخصوص تسریع در روند اجرائی آن تصمیم گیری شد .  

 

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها