آخرین اخبار :
کد خبر : 10382 شنبه 6 بهمن 1397 سیاست
راه و شهرسازی

آسفالت راه روستایی نوبنیاد شهرستان ساری

در آستانه گراميداشت ایام الله دهه مبارک فجر آسفالت راه روستایی نوبنیاد در شهرستان ساری منطقه با صرف اعتباری بالغ بر 3000 میلیون ریال به اتمام رسیده است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان  مازندران عنوان نمود : موثرترين شرايط براي حمل و نقل ، داشتن يك رويه سالم راه همراه با نصب علائم ايمني لازم بوده تا بتوان با خيالي آسوده تردد كرد و از جمله اهدافي كه اين اداره كل براي دستيابي به آن تلاش مي كند مطالعه و فراهم نمودن طرح هاي لازم براي انجام و اجراي رويه هاي آسفالتي مناسب و اقتصادي بودن آن است.

مهندس نظری اظهار داشت: از اين رو به منظور تسهيل در امر تردد و افزايش ايمني محورها اجراي عمليات بهسازی و  آسفالت راه روستایی نوبنیاد بطول 700 متر و عرض متوسط 5/5 متر  در این شهرستان به اجرا در آمده است.

مدیر کل راه و شهرسازی  استان یادآور شد : آسفالت راه روستایی نوبنیاد بطول 700 متر با صرف اعتباری بالغ بر 3000 میلیون ریال از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به اتمام و انشاء اله در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افتتاح و مورد استفاده روستائیان عزیز قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در ایام ا.. دهه فجر امسال در حوزه راه روستایی بیش از 38 کیلومتر  راه روستایی و یک دستگاه پل در شهرستان عباس آباد با صرف اعتباری معادل 109 میلیارد ریال در شهرهای مختلف استان بهره برداری و مورد استفاده کاربران قرار خواهد گرفت.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها