آخرین اخبار :
کد خبر : 10385 دوشنبه 8 بهمن 1397 دولت و ادارات
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد :

بهره برداری از 38 کیلومتر آسفالت راه روستایی در دهه فجر

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران عنوان نمود : در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از 38 کیلومتر از راههای روستایی آسفالت و یک دستگاه پل با اعتباری بالغ بر 109 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، مهندس سید محمد نظری ضمن بيان اين مطلب افزود: مازندران با توجه به نوع اقليم و شرايط توپوگرافي و به طبع تنوع فرآورده هاي كشاورزي ، مسئله راههاي مناسب روستايي به منظور حمل ونقل هرچه سريعتر ، آسانتر و در عين حال ارزانترين فرآورده ها به بازار مصرف يكي از اصلي ترين دغدغه هاي ذهني مسئولين محترم استان مي باشد .

وي يادآور شد: با توجه به اينكه بيش از 7800 كيلومتر از راههاي تحت پوشش اين اداره كل در مازندران را محورهاي روستايي در بر مي گيرد لذا مي طلبد تا نگاه ويژه و خاصي به اين محورها شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطر نشان ساخت : با توجه به این مهم و حمایت و همدلی مسولین امر و مشارکت خوب و گسترده روستاییان اين اداره كل توانست یک دستگاه پل بیش از 38  کیلومتر از محورهای روستایی این استان را با اعتباری معادل 109 میلیارد ریال بهسازی و آسفالت نماید که با توجه به محدودیت های اعتباری و مالی این اقدام چشمگیر می باشد .

مهندس نظری آسفالت راه روستایی كريكلا - ازارسي (بابل)، آسفالت راه روستايي انگوران (چالوس)، آسفالت راه روستايي لوط(آمل) ، آسفالت راه روستايي سعيد آباد-عقيه خيل(ساری ) ، آسفالت راه روستايي كنت (بهشهر ) ،آسفالت راه روستایی دوراب شوراب(نکا)  را از جمله پروژه های شاخص در این حوزه برشمرد که انشااله در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

گفتنی است : علاوه بر پروژه آسفالت راه روستایی ، پروژه های متعدد دیگری در حوزه راههای اصلی و فرعی ، فنی و اجرایی و مسکن در دهه فجر افتتاح خواهد شد .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها