آخرین اخبار :
کد خبر : 10401 دوشنبه 15 بهمن 1397 دولت و ادارات
راه و شهرسازی

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی

همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استان مدیر کل راه و شهرسازی استان از این نمایشگاه بازدید نمودند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس سید محمد نظری  ضمن بازدید از نمایشگاه عنوان کرد : در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اقدامات و تلاش های گسترده ای در حوزه های مختلف عمرانی انجام گرفته است وی در ادامه گفت : از زحمات تمامی کسانی که در برپایی این نمایشگاه زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می نمایم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یادآور شد : قرار گرفتن در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فرصت مغتنمی است تا شکوه تلاش و خدمت چهار دهه این انقلاب در حوزه های مختلف در معرض دید هم استانی های عزیز قرار گیرد.

در چهار دهه پس از پيروزي انقلاب اسلامي بسياري از استعدادهاي نهفته بخش حمل و نقل مجال بروز پيدا نموده و فعاليتهاي بيشماري در بخش حمل و نقل جاده اي در استان بويژه در دولت يازدهم امكانات گسترده اي را براي توسعه ساير بخشها در استان بوجود آورده است.

در غرفه راه و شهرسازی فعالیت ها و اقدامات انجام شده اداره کل در 40 سال انقلاب اسلامی و معرفی پروژه های شاخص در حوزه های معاونت بازآفرینی شهری و مسکن – حوزه ساخت و توسعه راهها – راههای روستایی و ساختمان های دولتی ، شهرسازی و معماری و املاک و حقوقی به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است : این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن دستاوردها و فعالیت های دستگاههای اجرائی و خدمات رسانی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد برگزار شده و تا 21 بهمن ماه از ساعت 8 الی 7 بعدازظهر آماده بازدید همشهریان عزیز می باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها