آخرین اخبار :
کد خبر : 1072 یکشنبه 6 خرداد 1397 سیاست
استاندار مازندران در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان؛

ساده سازی و روان سازی امور مردم از وظایف اصلی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی است / بخش خصوصی می تواند سهم ویژه ای در گشایش امور داشته باشد

مقام عالی دولت در مازندران، در این نشست با اشاره به این که ساده سازی و روان سازی امور مردم از وظایف اصلی این شوراست، یاد آور شد: بخش خصوصی می تواند سهم ویژه ای در گشایش امور داشته باشد و گشودن گره از کارها بمنظور تسهیل فضای کسب و کار و تولید ماموریت اساسی شورای گفتگوست.

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی، استاندار مازندران در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به این که ساده سازی و روان سازی امور مردم از وظایف اصلی این شوراست، یاد آور شد: برون سپاری برخی فعالیت ها نباید منجر به سخت تر شدن فرآیندها و رویه ها شود.

استاندار کیفی سازی و پایداری تولید را مهم ترین رسالت متولیان امور دانست و خاطرنشان کرد: اگر تولید، رونق نیابد و اشتغال و تولید پایدار نشود، برنامه ها تحقق نخواهد یافت.

اسلامی با بیان این که بخش خصوصی می تواند سهم ویژه ای در گشایش امور داشته باشد و گشودن گره از کارها بمنظور تسهیل فضای کسب و کار و تولید ماموریت اساسی شورای گفتگوست، عنوان کرد: دولت نیز بهنگام نقش خود را برای روان سازی امور و رفع موانع پیش روی بخش خصوصی ایفا خواهد نمود.

رییس شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت مازندران، با اشاره به این که سال گذشته 300 میلیارد تومان درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده استان بوده است که بمیزان 70 درصد برای عمران شهرها و 30 درصد برای عمران روستاها توزیع گردید و از محل طرح های مصوب عمرانی بالغ بر 50 درصد به استان تخصیص یافت، افزود: جلب و جذب سرمایه گذاری و هدف گذاری های بزرگ بمنظور گسترش فعالیت های زیرساختی برای تقویت اشتغال در برنامه های جدی استان قرار دارد.

استاندار با بیان این که همه باید به قانون پایبند باشند، تصریح کرد: مصوبات شورای گفتگو که کاملا قانونی است و با امضاء استاندار ابلاغ می شود، برای همه الزام آور است. با هر دستگاهی که قانون را رعایت نکند برخورد قانونی می شود.

در این جلسه که نمایندگان مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ و نوشهر و چالوس و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری حضور داشتند، مسائل و مشکلات بخش های مختلف دامی و دامپروری و آبزی پروری و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها