آخرین اخبار :
کد خبر : 1080 دوشنبه 7 خرداد 1397 سیاست
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

برگزاری جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس شهرستان نکا

معاون فرماندار نکا: روز قدس روز انزجار عمومی از غاصبان فلسطین و دفاع از اسلام و ارزش های والای انسانی است، چرا که رژیم اشغالگر صهیونیستی هیچ بویی از انسانیت نبرده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، علی غلامیان معاون فرماندار نکا، در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت : نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس برای یادآوری سرنوشت فلسطینیان نشانه ای از نبوغ و آینده نگری امام خمینی (ره) بود.

معاون فرماندار نکا عنوان داشت: اهمیت روز قدس به جهت تائید بیداری اسلامی در جهان بر کسی پوشیده نیست و این کاری است در جهت حمایت از حرکت جمعی مردم در روز قدس ، که از حضرت امام خمینی(ره) به یادگار مانده است.

غلامیان با اشاره به اینكه راهپیمایی امسال روز قدس، از سایر سال‌ها متمایزتر است گفت: روز قدس روز انزجار عمومی از غاصبان فلسطین و دفاع از اسلام و ارزش های والای انسانی است، چرا که رژیم اشغالگر صهیونیستی هیچ بویی از انسانیت نبرده است.

این مسول گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کند و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می دهد.

معاون فرماندار نکا در ادامه بر همکاری و تعامل ادارت شهرستان نکا در آذین بندی  فضای شهری و اطلاع رسانی و نصب بنر ،تاکید کرد.

در پایان این جلسه مسیر راهپیمایی از مقابل ساختمان جهاد کشاورزی تا میعادگاه نماز جمعه ، ساعت 11 صبح روز جمعه مورخه 18/3/97  اعلام شد .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها