آخرین اخبار :
کد خبر : 1105 پنج شنبه 10 خرداد 1397 اجتماعی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

بازدید سرزده فرماندار نکا از ادارات شهرستان نکا

فرماندار نکا، بطور سرزده از ادارات راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان ، نظام پزشکی و محیط زیست این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، فرماندار نکا، بطور سرزده از ادارات راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان ، نظام پزشکی و محیط زیست این شهرستان بازدید و با مسائل و مشکلات مراجعین و نحوه پاسخگویی به مردم آشنا شد و از نحوه خدمات رسانی و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم اداری ، از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

مهندس احمدی در حاشیه این بازدید گفت: هدف ما باید برای رضای خدا و جلب رضایت مردم در شهرستان باشد. لذا باید در سایه همدلی ، وحدت و تفاهم در کنار مردم ، با مردم ، به مردم خدمت رسانی کنیم.

نماینده عالی دولت در این شهرستان افزود: ادارات به عنوان خادمین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موظفند در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام و سیاست های تعیین شده دولت تدبیر و امید تلاش کنند.

فرماندار نکا افزود: اکنون که فرصت خدمت صادقانه به خلق برای شما فراهم شده است شما نیز باید با استعانت از درگاه الهی، فرصت را غنیمت شمرده و در راستای خدمت به آحاد مختلف مردم که همواره پشتیبان نظام بوده‌اند، گام بردارید.

ایشان از بخش‌های مختلف بازدید و در گفتگو با کارکنان قسمت‌های مختلف از تلاش‌های آنها تقدیر کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها