آخرین اخبار :
کد خبر : 1111 شنبه 12 خرداد 1397 محیط زیست و منابع طبیعی
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری

مراکز 27 گانه دفن زباله شهرداری های استان به صورت مستمر پایش می شوند

سید محمد محمدی تاکامی که در دومین جلسه ساماندهی مراکز دفن زباله شهرداری های استان سخن می گفت، با اشاره به این که این مراکز 27 گانه وفق برنامه ابلاغی بصورت مستمر پایش می شوند، گفت: مقرر شده است ساماندهی مراکز مذکور تا پایان سال جاری کامل گردد

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، گفت: مراکز دفن زباله شهرداری های استان بصورت مستمر پایش می شوند.

به گزارش روابط عمومی استانداری، سید محمد محمدی تاکامی در دومین جلسه ساماندهی مراکز دفن زباله شهرداری های استان با اشاره به این که این مراکز 27 گانه وفق برنامه ابلاغی بصورت مستمر پایش می شوند، گفت: مقرر شده است ساماندهی مراکز مذکور تا پایان سال جاری کامل گردد.

محمدی با بیان این که این برنامه بصورت جدی پیگیری می شود، خاطر نشان ساخت: همه نواحی 9 گانه در حال تعیین تکلیف هستند و با ساماندهی این مراکز، مشکلات مراکز دفن زباله، رفع و گام مهمی در راستای ساماندهی پسماند برداشته خواهد شد.

وی بر ضرورت بهره گیری از مشارکت مردمی در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد و افزود: باید برای اجرای مطلوب این طرح و تداوم آن فرهنگ سازی مناسب صورت گیرد.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، در فراز دیگری از سخنان خود، ضمن گرامی داشت روز جهانی محیط زیست، تصریح نمود: مازندران بخاطر دارا بودن سرمایه های طبیعی، خدادادی و زیستی، استان بسیار مهمی است و باید در صیانت از محیط زیست اهتمام شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها