آخرین اخبار :
کد خبر : 1113 یکشنبه 13 خرداد 1397 فرهنگ
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

پیام تسلیت فرماندار نکا بمناسبت شهادت امام علی (ع)

فرماندار نکا: شب قدر فرصتی است طلایی و ارزشمند برای شسشوی آینه دل از زنگار گناه و معصیت ، در این شب از آسمان ، باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد و چشمانمان با آب توبه شستشو شده ، کلام قرآن را در دهانمان جاری ساخته تا خواب غفلت چشمانمان را نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، فرماندار نکا طی پیامی با تسلیت ایام سوگواری شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) برلزوم بهره گیری از فضائل شبهای قدر تاکید کرد .

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اينک که در شب‌هاي پر برکت قدر، شب های اوج معنویت و زلال ترین صحنه عبودیت و نیایش انسان در پیشگاه معبود، بار ديگر توفيق عبادت و بندگي و بهره‌گيري از معنويات خوان گسترده الهي نصيب همه بندگان شده، با ياد بزرگ‌مرد تاريخ علي (ع) زير باران رحمت "ليله القدر" مي‌ايستيم تا جان‌هايمان تطهير شود.

شب قدر فرصتی است طلایی و ارزشمند برای شسشوی آینه دل از زنگار گناه و معصیت ، در این شب از آسمان ، باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد و چشمانمان با آب توبه شستشو شده ، کلام قرآن را در دهانمان جاری ساخته تا خواب غفلت چشمانمان را نیاز دارد.

مولای متقیان امام علی (ع) ، فرزند کعبه ، نخستین شهید محراب و حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید ، مظهر عدالت و مردانگی و حماسه آفرینی است که ملائک آسمانی بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می زنند.

امیدوارم همه مردم در این شب ها ، رهبر معظم انقلاب ، خدمتگزاران و مسئولین و سربازان جان برکف ایران اسلامی را در حفظ و صیانت از دستاوردها و مقابله با استکبار جهانی از دعای خیر خویش محروم نفرمایند .

جعفر احمدی - فرماندار شهرستان نکا

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها