آخرین اخبار :
کد خبر : 1121 یکشنبه 13 خرداد 1397 سیاست
حسین نیازآذری نماینده بابل با اشاره به بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی رحمت الله گفت :

راه و یاد امام خمینی پایان‌ناپذیر است/تداوم راه امام با پیروی از رهبری

حسین نیازآذری نماینده بابل با اشاره به بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی رحمت الله گفت :راه و یاد امام راحل پایان ناپذیر است وتداوم آرمان های راحل از طریق مقام معظم رهبری و دلدادگان امام عظیم الشان ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبر مازندران ، نماینده بابل با تحسین ویژگی های الهی و مردمی امام راحل افزود: 

امام بزرگوار ما همواره بر الهی بودن کارها و اعمال تاکیدداشت و به نقش و جایگاه مردم در عرصه های مختلف جمهوری اسلامی اهیمت می داد.
 
 نیازآذری تداوم آرمان های بلند نهضت اسلامی پانزده خرداد را توجه به انقلابی ماندن در اندیشه و افکار دانست و بر استمرار اهداف نهضت که همان خدامحوری و توجه به عدالت اسلامی بود تاکید کرد. 

 #نماینده_بابل  حفظ وحدت کلمه و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم خصوصا اقشار مستضعف را یکی از آرمان های مهم معمار ارزشمند انقلاب اسلامی بر شمرد و توجه همه جانبه به محرومان به تاسی از سیره حضرت علی علیه السلام را اولویت مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. 

 نیازآذری با تکریم و تجلیل مقام شامخ #امام_خمینی اظهار داشت: 
عظمت امام راحل در الهی بودن مقصد، استکبار ستیزی و مردم محوری بود و آموزه های الهی  و انقلابی امام شایسته نهادینه شدن و تداوم است.
 
 #عضو_فراکسیون_اصولگرایان مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تقارن شب های قدر با سالگرد امام راحل خواستار نکو داشت با عظمت بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی شد.

 عضو مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه #ولایت_فقیه میراث گران بهای امام راحل است با تجلیل از رهبری حکیمانه #حضرت_آیت_الله_خامنه ای در بیست و نه سال پس از رحلت امام خاطرنشان ساخت: پیروی از مقام معظم رهبری تداوم راه امام راحل می باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها