آخرین اخبار :
کد خبر : 1124 چهارشنبه 16 خرداد 1397 سیاست

دعوت از مردم ولایتمدار مازندران برای حضور پرشکوه و حماسی در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مجمع نمایندگان مازندران با صدور پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس، از اقشار مختلف مردم روزه دار استان جهت شرکت در راهپیمایی این روز و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند. ‎

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
فلسطین و قدس همچون نگینی درخشان در جهان اسلام پرتو می افشانند.
روز قدس؛ میراث ماندگار معمار و معیار کبیر انقلاب اسلامی و تجلی مقاومت و مبارزه جهان اسلام با استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است.
روز قدس، روز تجدید میثاق با معانی متعالی و بلند ایثار، مقاومت و عدالت خواهی و عهد و پیمان با تمام ستمدیدگان خصوصا ملت بزرگ و مظلوم فلسطین و روزی متعلق به همه جهانیان و روز فریاد امت اسلامی علیه جرثومه فساد و تباهی و استکبار جهانی و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
روز جهانی قدس؛ فریاد علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم نمودن سیاست های ظالمانه آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب قدس شریف و روز تجلی وحدت و همدلی برای رهایی قبله اول مسلمین جهان است.
نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، نشانه دوراندیشی امام راحل (ره) برای محکومیت رژیم جعلی اسراییل و حمایت از ملت مظلوم فلسطین بود تا برای همیشه در یاد و خاطره مسلمانان و عدالت خواهان جهان زنده بماند.
امروز رژیم جعلی صهیونیسم یک غده سرطانی است که سالیان متمادی قبله اول مسلمین را اشغال کرده است و روز به روز بر زیاده خواهی های خود می افزاید.
حضور پرشور مردم مومن و ولایت مدار مازندران در راهپیمایی روز قدس چونان همیشه؛ مشت محکمی بر دهان زورگویان و رژیم صهیونیستی و اذناب بی ریشه آن ها در منطقه خواهد بود. 
اینجانبان ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جهانخوار از اقشار مختلف مردم فهیم، بصیر، آگاه و روزه دار مازندران دعوت می نماییم، همدوش و همراه با ملت بزرگ ایران، چونان سال های گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت بی دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین، پاسخ قاطعانه ای به توطئه های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر بدهند و فریاد سردهند که هرگز آرمان آزادی قدس شریف را فراموش نخواهند کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها