آخرین اخبار :
کد خبر : 1136 شنبه 19 خرداد 1397 سیاست

پیام تقدیر نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مازندران از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با صدور پیامی مشترک از حضور مردم ولایتمدار و فهیم مازندران در راهپیمایی روز قدس تقدیر نمودند ‎

در این پیام آمده است: حضور پرشکوه ، حماسی و دشمن شکن مردم آگاه و روزه دار دیار علویان در راهپیمایی روز قدس بار دیگر عزم راسخ و اراده پولادین ملت بزرگ ایران اسلامی را در دفاع از مظلوم و مقابله با استکبار و صهیونسیم متجلی ساخت .

در بخشی دیگر از این پیام تصریح شده است : مردم عزیز مازندران در این حماسه بی بدیل به ندای تاریخی امام راحل و منویات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و فریاد مرگ بر صهیونیست‌های کودک‌کش و امریکای جهان‌خوار را طنین انداز کردند.
شکی نیست این حضور شکوهمند بنیان خانه عنکبوتی صهیونیسم غاصب را متزلزل‌تر و اراده ملت مظلوم فلسطین و مسلمانان ستمدیده منطقه را برای مبارزه با ظلم و استکبار مستحکم‌تر خواهد کرد.
در بخش پایانی این پیام تاکید شده است : اینجانبان بر خود فرض می دانیم از شرکت پرشور ، پرافتخار و مقتدرانه مردم شریف و فرهیخته استان که در حقیقت مدافعان راستین دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستند در این راهپیمایی باشکوه و تأثیرگذار تقدیر و تشکر نموده و در این ایام معنوی و مقدس از خدای رمضان عزت ، سربلندی و عظمت اسلام و نابودی استکبار و صهیونیسم جهانی را مسألت می نمائیم
نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران
محمد اسلامی استاندار مازندران

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها