آخرین اخبار :
کد خبر : 11388 شنبه 18 اسفند 1397 صنعت
نيروگاه شهيد سليمي نكا

ديدار مديران و كاركنان نيروگاه نكا با جانبازان قطع نخاعي استان مازندران

بمنظور پاسداشت رشادت ها و ايثارگري هاي جانبازان در دفاع از تماميت ارضي و صيانت از ارزشهاي اسلامي، تعدادي از مديران و كاركنان نيروگاه شهيدسليمي نكا با جانبازان قطع نخاعي استان مازندران ديدار نمودند.

ديدار مديران و كاركنان نيروگاه نكا با جانبازان قطع نخاعي استان مازندران

      بمنظور پاسداشت رشادت­ها و ايثارگري­هاي جانبازان در دفاع از تماميت ارضي و صيانت از ارزشهاي اسلامي، تعدادي از مديران و كاركنان نيروگاه شهيدسليمي نكا با جانبازان قطع نخاعي استان مازندران ديدار نمودند.

      در اين ديدار كه به مناسبت گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي برگزار شد، كاركنان نيروگاه با حضور در آسايشگاه امام علي(ع) شهرستان ساري ضمن ابراز وفاداري به آرمان­هاي مقدس شهدا و جانبازان، مراتب سپاس وارادت قلبي خود را نسبت به پولاد مردان عرصه دفاع از حريم ولايت و آسايش و امنيت كشور اعلام نمودند.

      در اين ديدار صميمانه جانبازان از خاطرات و انتظارات خود گفتند و كاركنان نيروگاه نيز ضمن تجليل از رشادت، استقامت و فداكاري جانبازان غيور و خانواده ­هاي صبور آنان، جانبازان را از افتخارات نظام دانستند و ضمن آرزوي سلامتي، به آنان اطمينان خاطر دادند كه در راه دفاع از ارزش­ها و حريم ولايت و نيز پيشرفت و شكوفايي كشور از هيچ تلاشي دريغ نكنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها