آخرین اخبار :
کد خبر : 11395 پنج شنبه 23 اسفند 1397 دولت و ادارات
راه و شهرسازی

با بهره برداری از پروژه های راهسازی ؛ اداره كل راه و شهرسازي مازندران آماده استقبال از مسافرين نوروزي

اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران به منظور ارتقاء سطح ايمني ؛ برقراری ترددی ایمن و روان در سطح محورهای استان پروژه های راهسازی مختلفی را در سال جاری به بهره برداری رسانده است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس سید محمد نظری مدير كل راه و شهرسازي استان ضمن اعلام اين مطلب افزود : اين اداره كل تمام تلاش خود را بكار خواهد بست تا مسافران نوروزي جاده ها درآغاز سال جديد سفري ايمن و كم خطر را تجربه نمايند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یادآور شد : محورهای  شمالی ایران از پر تردد ترین راههای کشور بوده و باتوجه به گردشگر پذیربودن منطقه در ایام تعطیلات حجم ترافیک ورودی به این منطقه افزایش می یابد از اینرو اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران پروژه های مختلف راهسازی را به منظور افزایش ظرفیت جاده ها در نقاط مختلف استان در دست انجام دارد .

وی از زیر بار ترافیک رفتن  بخشی از قطعات پروژه تعریض و چهار خطه نمودن محور هراز در آخرین روزهای سال 97 با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و افزود : اتمام عملیات احداث یکدستگاه پل در محور ساری – خزرآباد ( پل پنبه چوله ) و بهره برداری از 4/6 کیلومتر از تعریض محور سیمرغ ، 1/7 کیلومتر از محور سیمرغ به بهنمیر  و 4/5 کیلومتر از محور حسین آباد – طوسکلا – بهشهر و 1/5 کیلومتر از محور نور – چمستان در روزهای پایانی سال با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی بهره برداری و زیر بار ترافیک خواهد گرفت .

وی با اشاره اقدامات خوب انجام یافته در محور های ارتباطی استان یادآور شد : پروژه های متعدد راهسازی در سطح  محورهای شریانی استان در دست انجام بوده که انشاء اله با تخصیص اعتبارات مورد نیاز هرچه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه ها و برقراری تردد ایمن در سطح راههای استان باشیم.   

مهندس نظری خاطر نشان ساخت : محور نور – چمستان- آمل ، محور بهشهر – زاغمرز ، گلوگاه - دامغان ، آمل – بابل قدیم  ، محور ساری – خزرآباد (سه راهی پلاژ به سمت بهنمیر ) ، قائمشهر – جویبار ،آمل – فریدونکنار ، قائمشهر – کیاکلا ، ساری- تاکام و همچنین محورهای روستایی استان از جمله محورهای مواصلاتی استان می باشد که عملیات راهسازی و تعریض آنها در حال انجام بوده که انشاله با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه راه و شهرسازی در آینده نزذیک شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود .

مهندس نظری رئیس شورای حمل و نقل استان تصریح نمود : باتوجه به ورود گردشگران و مسافرین به استان و حجم بالای تردد و ترافیک در راههای مواصلاتی این استان می طلبد تا اقدامات گسترده و بهنگامی درخصوص ایمن سازی و آرام سازی ترافیک صورت گیرد که در این راستا همکاران پرتلاش راهداری با برنامه ریزی از قبل تعیین شده فعالیت های گسترده ای در زمینه ارتقای ایمنی محورها و افزایش ضریب تردد در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار دارد .

رئیس شورای حمل و نقل استان در ادامه یادآور شد : همکاران پرتلاش بنده در سایر زیربخش های حوزه حمل و نقل در استان در بخش ریلی ،جاده ای ،هوایی و سایر بخش ها با بسیج همه امکانات و تلاش و کوشش شبانه روزی آماده استقبال از مسافرین نوروزی می باشند .

مهندس نظری ابراز اميدواري كرد : ان شاء الله در سال 1398  بتوانيم با همدلي و تعامل بيشتر و رعايت كليه مقررات و قوانين توسط رانندگان عزيز شاهد سالي بدون حوادث جاده اي در كشور و استان عزيزمان باشيم.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها