آخرین اخبار :
کد خبر : 11425 سه شنبه 20 فروردين 1398 صنعت
نيروگاه شهيد سليمي نكا

بازديد خانوادگي كاركنان نيروگاه نكا از مناطق عملياتي جنوب كشور

گروهي از كاركنان نيروگاه شهيدسليمي نكا به منظور تجديد ميثاق با آرمان هاي مقدس شهدا، درقالب كاروان راهيان نور از مناطق عملياتي جنوب كشور بازديد نمودند.

بازديد خانوادگي­ كاركنان نيروگاه نكا از مناطق عملياتي جنوب كشور

      گروهي از كاركنان نيروگاه شهيدسليمي نكا به منظور تجديد ميثاق با آرمان­هاي مقدس شهدا، درقالب كاروان راهيان نور از مناطق عملياتي جنوب كشور بازديد نمودند.

      در آستانه سال جديد و با هماهنگي­هاي بعمل آمده از سوي پايگاه بسيج شهيد عباديان، دو گروه از بسيجيان نيروگاه نكا به همراه اعضاي خانواده راهي سرزمين­هاي نور و مشهد شهداي والامقام 8 سال دفاع مقدس شدند تا به مدت يك هفته ضمن حضور در مناطق عملياتي شهرهاي انديمشك، شوش، سوسنگرد، هويزه، خرمشهر، اهواز، آبادان و عمليات­هاي فتح ­المبين و والفجر 8 ، يادمان­هاي­ شهداي هفت­ تپه، فكه، هورالهويزه، تنگه حنظله، كميل، تنگه چزابه، اروندكنار و شلمچه را زيارت نمودند و از رشادت­هاي بي­نظير شهداي دفاع مقدس تجليل نمودند.

      در طول اين بازديدها كه در فضايي آكنده از معنويت و عطر حضور شهدا برگزار ­شد، شاهدان عيني و راويان دفاع مقدس از رشادت­ها، جانفشاني­ها، استقامت و فتوحات رزمندگان اسلام و مظلوميت همسنگران عروج يافته خود در صيانت از آب و خاك و كيان اسلام و انقلاب در نبردهاي نابرابر با دشمنان روايت كردند.

      لازم به ذكر است كه اعضاي كاروان­ مذكور همچنين به زيارت مسجد مقدس جمكران و حرم­هاي مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرات دانيال نبي مشرف شدند.

     خاطرنشان مي­شود هر ساله طي ماه­هاي فروردين و اسفند دو كاروان راهيان نور متشكل از كاركنان نيروگاه به اتفاق اعضاي خانواده به مناطق عملياتي جنوب كشور اعزام مي­شوند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها