آخرین اخبار :
کد خبر : 11446 سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 دولت و ادارات
اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

پروژه های عمرانی شهرستان بابل در حوزه راه و شهرسازی با جدیت پیگیری می شود

مهندس سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان با علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری و تسریع در روند اجرای پروژه های حوزه راه وشهرسازی در حوزه انتخابیه دیدار نمودند. به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی مازندران سید محد نظری در دیدار با علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی شهرستان بابل در حوزه راه و شهرسازی با جدیت پیگیری می شود خاطر نشان کرد : راه هاي مواصلاتي يكي از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادي و اجتماعي هر كشور محسوب شده و از اين رو اتصال روستاها و مناطق روستايي و عشايري به شهرها و مراكز صنعتي مي توانند نقش بسيار مهمي را در توسعه اقتصادی صنعتی داشته باشد

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران   :

پروژه های عمرانی شهرستان بابل در حوزه راه و شهرسازی با جدیت پیگیری می شود .

.

مهندس سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان با علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری و تسریع در روند اجرای پروژه های حوزه راه وشهرسازی در  حوزه انتخابیه  دیدار نمودند.

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی مازندران سید محد نظری در دیدار با علی

 نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی شهرستان بابل

 در حوزه راه و شهرسازی با جدیت پیگیری می شود خاطر نشان کرد  :  راه هاي مواصلاتي يكي از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادي و اجتماعي هر كشور محسوب شده و از اين رو اتصال روستاها و مناطق روستايي و عشايري به شهرها و مراكز صنعتي مي توانند نقش بسيار مهمي را در توسعه اقتصادی صنعتی داشته باشد.

نظری تصریح کرد : با توجه به ظرفیت های توسعه ای و پتانسیل های صنعتی  که این شهرستان برخوردار می باشد و همچنین برخورداری از جمعیت فراوان لذا درصدد می باشیم محورهای مواصلاتی این نقطه از استان را به ترتیب اولویت بندی های صورت گرفته با کمک و پیگیری نمایندگان شهرستان بابل عملیاتی و اجرایی نماییم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به اینکه برای تسریع در اتمام پروژه های عمرانی حوزه ی راه و شهرسازی نیازمند به کمک بانک های عامل می باشیم گفت : با کمک و پیگیری نمایندگان این شهرستان جهت تخصیص و جذب اعتبارات لازم نیازمندیم تا بتوانیم پروژه های در دست اقدام را هرچه زودتر به اتمام برسانیم.

علی نجفی نماینده مردم بابل با اشاره اینکه شهرستان بابل با 1260 کیلومتر راه شهری و روستایی نیازمند توجه بیشتر دولت است خاطر نشان کرد : اصلاح نقاط حادثه خیز، ایمن سازی راه های مواصلاتی ، تسریع در تعریض شبکه راه های شهرستان ، تکمیل کنارگذر جنوبی و ساخت پل های ورودی به کنار گذر از جمله مهمترین مطالبات مردم شریف بابل است و مورد تاکید می باشد. .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد : مهمترین وجوه زیر ساختی هر منطقه به زیر ساخت های شهری مرتبط هست خواستار ساماندهی سکونتگاه های غیر مجاز ، نظارت دقیق بر ساخت وسازهای شهری و اجرای کامل طرح جامع شهری شد.

 

وی  درپایان تصریح کرد :اجرای پروژه های عمرانی  باید در راستای توسعه شریان های مواصلاتی باشد تا بتوانیم در در راستای  استاندارد سازی مناسب حرکت کنیم

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها