آخرین اخبار :
کد خبر : 1145 دوشنبه 21 خرداد 1397 اجتماعی
توحیدی مقدم عنوان کرد:

ساعات خوب مردم ، در سایه سلامت و آرامش در طرح دریا

سرپرست فرمانداری نکا: باید با فرهنگ‌سازی، آشنا کردن مردم با شرایط و خطرات خارج از محدوده طرح‌ها و افزایش امکانات موجود به طوری که استفاده‌کنندگان از سواحل انگیزه ورود به جاهایی که تامین امنیت جانی ندارد، نداشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، با حضور توحیدی مقدم سرپرست فرمانداری شهرستان نکا، مجموعه تفریحی رفاهی ساحل مروارید نکا رسما اغاز بکار کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا، در این مراسم بیان داشت: اجرای این طرح‌ها، زمینه و فضا را برای ایجاد طرح‌های مشابه و خدمات رسانی به مردم و مسافران بیشتر می‌کند که نتیجه آن افزایش ضریب ایمنی و کاهش غریق در منطقه می‌شود.

توحیدی مقدم افزود: وقتی همه مدیران اجرایی به این مسئله برسند که همه باید در کنار یکدیگر هم‌افزایی ایجاد کنند و با همکاری و پاسخگویی سریع کارها را جلو ببرند آنگاه می‌توان یک کار بزرگ را آغاز کرد.

این مسول ادامه داد: نیروهایی که مسئول نگهداری این مکان هستند؛ می‌خواهم به‌گونه‌ای مراقبت کنند تا مردم ساعات خوبی را در سایه سلامت و آرامش داشته و تفریح و سرگرمی داشته باشند.

توحیدی مقدم تصریح کرد: باید با فرهنگ‌سازی، آشنا کردن مردم با شرایط و خطرات خارج از محدوده طرح‌ها و افزایش امکانات موجود به طوری که استفاده‌کنندگان از سواحل انگیزه ورود به جاهایی که تامین امنیت جانی ندارد، نداشته باشند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها