آخرین اخبار :
کد خبر : 11453 چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 دولت و ادارات
اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

28 پروژه راه روستایی در شهرستان بابل در حال اجرا می باشد

مهندس نظری عنوان کرد : در بخش بازآفرینی در دو حوزه می توانیم کمک حال شهرداری های کوچک باشیم هم در بخش قیرهای رایگان و هم در بخش جاده های فرامرزی ،به طوریکه در حال حاضر ده و نیم کیلومتر از معابر ترک محله ساری ،بازسازی و مرمت مسجد سلمان شهر در حال اجراست.

مهندس نظری  عنوان کرد : در بخش بازآفرینی در دو حوزه می توانیم کمک حال شهرداری های کوچک باشیم هم در بخش قیرهای رایگان و هم در بخش جاده های فرامرزی ،به طوریکه در حال حاضر ده و نیم کیلومتر از معابر ترک محله ساری ،بازسازی و مرمت مسجد سلمان شهر در حال اجراست.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران سید محمد نظری در دیدار با حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه  در حال حاضر 28 پروژه در بخش روستایی شهرستان بابل در حال اجرا می باشد خاطرنشان کرد :  پروژه های متعدد دیگری در سایر بخش ها در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان بابل در دست انجام می باشد.

مهندس نظری تصریح کرد : در حوزه بازآفرینی شهری چنانچه شهرداری ها نسبت به تهیه طرح بافت فرسوده و تصویب آن اقدام نمایند  این اداره کل در صدور پروانه  تسهیلات 50 درصدی اعمال می نماید.

وی گفت :

در این بخش به ازای هر واحد تسهیلات کم بهره 9 درصدی به مبلغ 40 میلیون تومان به متقاضیان  پرداخت می گردد و در حوزه بافت فرسوده هم با ارائه پروانه 50 درصد کمک می کنیم

سید محمد نظری یادآور شد :

احیاء ، بهسازی و توانمندسازی محلات هدف، و مشارکت و تعامل دستگاه های ذیربط برای انجام برنامه ها و اقدامات حوزه بازآفرینی شهری  مهم و ضروری می باشد که در این راستا چندین پروژه  در سطح استان در حال اجرا می باشد  .

وی با اشاره به اینکه پل روستای برلی کلا بندپی شرقی که  40 درصد پروژه مطالعه به انجام رسیده است یادآور شد :  برای اجرای این پل پیگیر تخصیص اعتبار می باشیم که طی چند  ماه آینده این پروژه مهم را شروع کنیم تا مردم محروم و مظلوم  این منطقه طعم شیرین پروژه های عمرانی را بچشند.

مدیرکل راه و شهرسازری استان مازندران  خاطرنشان کرد :

بهسازی و آسفالت راه روستایی شیخ موسی و تعدادی از روستاهای منطقه بندپی شرقی در مرحله اجرا و عملیاتی شدن می باشد اتفاقات خوبی در حوزه راه و شهرسازی در حال رخ دادن است  و نظارت مناسبی از سوی وزارت راه و شهرسازی بر عملیاتی شدن پروژه ها وجود دارد و در بخش تامین مصالح هم اتفاقات خوبی در آینده نزدیک اتفاق می افتد

همچنین در ادامه حسین نیازآذری نماینده مردم بابل با اشاره اینکه شهرستان با دارا بودن 6 شهر و برخورداری بیش از هزار و دویست کیلومتر راه شهری و روستایی نیازمند توجه بیشتر دولت و مدیران استانی است خاطر نشان کرد : اصلاح نقاط حادثه خیزدر حوادث اخیر و همچنین مرمت راه های مواصلاتی پرتردد از جمله مطالبات مهم مردم شهرستان بابل می باشد و انتظار داریم با پیگیری مدیران محترم استانی این مهم عملیاتی گردد .

 

 

 

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها