آخرین اخبار :
کد خبر : 1167 یکشنبه 27 خرداد 1397 اجتماعی
روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

نشست صميمانه هيأت رييسه با كارمندان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

به گزارش روابط عمومي، از سوي شوراي صنفي كارمندان دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل، نشست صميمانه هيأت رييسه با كارمندان در سالن آمفي تئاتر زنده ياد نوشيرواني برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي، از سوي شوراي صنفي كارمندان دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل، نشست صميمانه هيأت رييسه با كارمندان در سالن آمفي تئاتر زنده ياد نوشيرواني برگزار شد.

در ابتداي جلسه مهندس مجيد طاهرنژاد دبير شوراي صنفي كارمندان دانشگاه با عرض خيرمقدم و قدرداني از حضور رياست دانشگاه، قائم مقام، معاون اداري مالي و كارمندان گفت: هدف از برگزاري اين نشست اتحاد و انسجام مجموعه دانشگاه، مشخص كردن ارزش ها، شايسته سالاري و بالابردن روحيه فردي و انگيزه كاري مي باشد.

وي افزود: شوراي صنفي كارمندان از حدود دو ماه پيش فرم پيشنهادات و انتظارات را در بين كارمندان توزيع نموده و پس از جمع آوري آن به ساماندهي موضوعات پرداخت كه ارائه مي گردد.

در ادامه دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با تشكر و قدرداني از شوراي صنفي كارمندان به جهت برگزاري اين نشست و با تبريك پيشاپيش عيد سعيد فطر گفت: يكي از سياست هاي مديريت مجموعه برگزاري جلسات مشورتي و بهره مندي از خرد جمعي است و اميدواريم كه جلسه مفيد و مؤثري داشته باشيم.

 رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ضمن بيان اين كه موضوع شفافيت و پاسخگويي يكي از رويكردهاي اصلي ماست اظهار داشت: ما معتقديم كسي كه مسئول اجرايي است بايد در برابر تصميماتي كه مي گيرد پاسخگو باشد و خود را موظف به آن مي دانيم.

دكتر واثقي اميري تاكيد كرد: همواره سعي كرديم تا به تفكيك خودي و غير خودي نپردازيم، با اولويت بندي مسايل و تدوين برنامه راهبردي و بلند مدت، ملاك و معيار تصميم گيري ها و فعاليت هايمان قانون باشد، در چارچوب مقررات عمل نماييم و همواره مصالح و منافع دانشگاه را مد نظر قرار دهيم.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت: آن چه مهم است تكريم ارباب رجوع و انجام درست و به موقع امور است؛ چرا كه گره از كار كسي گشودن نه تنها باعث رضايتمندي مراجعه كننده مي شود؛ بلكه رضايت خداوند را نيز به همراه دارد.

گفتني است جلسه با پرسش و پاسخ به پايان رسيد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها