آخرین اخبار :
کد خبر : 1179 سه شنبه 29 خرداد 1397 اجتماعی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه در نکا

معاون فرماندار نکا: هفته قوه قضائیه بهانه ای است که با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، تا دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم و از کنار آنها به راحتی نگذریم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه شهرستان نکا به ریاست علی غلامیان معاون فرماندار نکا برگزار شد.

معاون فرماندار نکا در این جلسه با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی برای مردم ایران یک امت بود و هریک از شهدای فاجعه هفتم تیر از بزرگان نظام بودند و نقش و سهم مهمی در پیشبرد نظام داشتند؛ و هفته قوه قضائیه بهانه ای است که با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، تا دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم و از کنار آنها به راحتی نگذریم.

این مسول ادامه داد: باید هفته قوه قضاییه ، فرصت ارتباطات سهل و آسان تر را با مردم فراهم آورد تا نقاط ضعف و قوت دستگاه قضایی از نگاه مردم در این هفته ارزیابی گردد.

غلامیان خاطر نشان کرد: باید سمت و سوی این برنامه ها در جهت ارائه خدمات بیشتر ، معرفی تلاش ها و خدمات صورت گرفته و همچنین ارتقاء دانش عمومی و حقوقی مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ملاکریمی دادستان نکا نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته بزرگداشت مقام شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش عنوان نمود و بیان داشت : در اوایل انقلاب اسلامی این حادثه لطمه جبران ناپذیری را به نظام اسلامی وارد کرد ولی با خون این شهیدان نهال نوپای انقلاب آبیاری شد و بر عظمت انقلاب افزود.

ملاکریمی ادامه داد: ما به عنوان میراث داران آن عزیزان وظیفه ای انقلابی ، اخلاقی ، اعتقادی و ملی در ارج نهادن به آن شهیدان والا مقام داریم .

این مسول خواستار حضور پر رنگ مسئولین و پرسنل ادارات در مراسم گرامیداشت هفتم تیر شد .

شایان ذکر است در ادامه جلسه برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری مراسمات گرامیداشت هفته قوه قضائیه انجام شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها