آخرین اخبار :
کد خبر : 1183 چهارشنبه 30 خرداد 1397 اقتصاد
با حضور فرماندار شهرستان بهشهر،بخشدار مرکزی و معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان

عملیات احداث بزرگ‌ترین زیرگذر مازندران با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان در روستای پاسند بهشهر آغاز شد

روز سه‌شنبه در عملیات آغاز به ساخت بزرگ‌ترین زیرگذر مازندران در روستای پاسند که با حضور هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر،مجتبی اسدی بخشدار مرکزی و ییلاقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برگزار شد فرماندار شهرستان بهشهر عنوان کرد،این پروژه در روستای پاسند در حال اجراست‌و این پروژه با ارتفاع ۵ متر و عرض ۹ متر از بزرگ‌ترین پروژه‌های مازندران است که برای تردد کمباین و کامیون به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده سراسری و اراضی کشاورزی قابل‌استفاده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر به نقل از خبرگزاری مهر عصر امروز سه‌شنبه در عملیات آغاز به ساخت بزرگ‌ترین زیرگذر مازندران در روستای پاسند که با حضور هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر،مجتبی اسدی بخشدار مرکزی و ییلاقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برگزار شد فرماندار شهرستان بهشهر عنوان کرد،این پروژه در روستای پاسند در حال اجراست‌و این پروژه با ارتفاع ۵ متر و عرض ۹ متر از بزرگ‌ترین پروژه‌های مازندران است که برای تردد کمباین و کامیون به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده سراسری و اراضی کشاورزی قابل‌استفاده است.

🔹وی افزود: اعتبار و هزینه در نظر گرفته‌شده برای این پروژه سه میلیارد تومان برآورد شده است که امیدواریم با کمک مسئولان در بازه زمانی مناسب این پروژه تحویل مردم شود و این محور سالهاست شاهد تصادفات مختلف شده است و احداث یک زیرگذر در منطقه ضروری بوده است.

🔹وی خاطر نشان کرد : با توجه به ساخت‌وساز جاده‌ای، ظرف یک ماه آینده، جاده به شکل اولیه خود برمی‌گردد و مشکل تردد و ترافیک فعلی برطرف می‌شود.

🔹فرماندار بهشهر گفت: توسعه راه‌ها، به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم زیرساختی شهرستان بهشهر، نویدبخش رونق و بالندگی بیشتر در این شهرستان است.

🔹وی افزود: تلاش برای ارائه خدمات بهتر به مردم از وظایف مهمی است که بر عهده‌داریم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

🔹نماینده عالی دولت در شهرستان بابیان اینکه امروز مردم به انتظار چندساله خود در راستای احداث زیرگذر رسیدند؛ خاطرنشان کرد: تصادفات و حتی بروز مرگ‌ومیرهای مختلف در این جاده موجب شد تا احداث این پروژه  با توجه به نیاز مردم منطقه در دست اقدام قرار بگیرد.

🔹هادی خنجری گفت: احداث این زیرگذر علاوه بر استفاده مردم منطقه موجب بهره‌مندی مردم روستاهای بالادست و کوهستانی از این مسیر و ایجاد مسیری امن خواهد شد که با استقبال همگان روبرو است.

🔹وی افزود: ایجاد ایمنی درراه‌ها، افزایش امنیت مردم و تلاش برای خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر به شهروندان از وظایف مهم ما به‌عنوان نمایندگان دولت است که باقوت در دست انجام و اقدام است.

🔹فرماندار بهشهر گفت: پروژه زیرگذر پاسند، از نیازهای مهم مردم روستای پاسند و روستاهای بالادست بهشهر بود که باتدبیر و برنامه‌ریزی مناسب، جامه عمل پوشید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها