آخرین اخبار :
کد خبر : 12445 یکشنبه 22 ارديبهشت 1398 دولت و ادارات
اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

عملیات اجرایی آسفالت گرم راه روستایی محور گلیجان شهرستان تنکابن به طول 500 متر

مهندس نصر با اشاره به اینکه آسفالت گرم راه روستایی محور گلیجان از توابع شهرستان تنکابن به طول 500 متر عملیباتی شده است افزود : اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی بوده است. به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران سعید نصر با اشاره به اینکه آسفالت گرم راه روستایی محور گلیجان از توابع شهرستان تنکابن به طول 500 متر و به عرض 5 متر عملیاتی گردید خاطرنشان کرد : این پروژه توسط شرکت ایستامان مهر طبرستان و از محل اعتبارات استانی صورت پذیرفت.

سرپرست اداره نظارت بر راه های روستایی و فرعی راه و شهرسازی  استان مازندران :

عملیات اجرایی آسفالت  گرم راه روستایی محور گلیجان شهرستان تنکابن به طول 500 متر

مهندس نصر با اشاره به اینکه آسفالت گرم راه روستایی محور گلیجان از توابع شهرستان تنکابن به طول 500 متر عملیباتی شده است افزود : اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی بوده است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران سعید نصر با اشاره به اینکه آسفالت گرم  راه روستایی محور  گلیجان از توابع شهرستان تنکابن به طول 500 متر و به عرض 5 متر عملیاتی گردید خاطرنشان کرد : این پروژه توسط شرکت ایستامان مهر طبرستان و از محل اعتبارات استانی صورت پذیرفت.

وی افزود :

اعتبار این پروژه یک میلیارد و پانصد میلیون ریال می باشد که  با ابلاغ شهرستانی صورت گرفته است.

مهندس نصر تصریح کرد :

این روستا در دهستان گلیجان قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت  آن ۴۰۶ نفر (۱۱۹خانوار) بوده‌ است .

وی  همچنین با اشاره به اینکه این روستنای گلیجان بدلیل برخورداری از  شرایط جغرافیایی و آب و هوایی مناسب  لذا از جمله محورهای پر رفت و آمد می باشد که آسفالت و بهسازی راه های ارتباطی این نقطه از استان از جمله فعالیت های مهم این اداره می باشد.

وی اظهار کرد :

پروژه فوق از جمله پروژه های مهم 6 ماه دوم سال 97 بوده است لذا  این اداره در راستای برنامه ها و اهداف خود در زمینه بهسازی و ایمن سازی راه های تحت پوشش خود اقدامات گسترده ای در دستور کار خود داشته که از جمله آنها می توان به روکش آسفالت محور روستای محمد آباد و جرکلباد در بهشهر شیرکلا در هزارجریب  نکا و ترراجی کلا به باغ دشت در بابل اشاره نمود .

گفتنی است  میزان راه های اصلی روستایی و فرعی شهرستان تنکابن 650 کیلومتر می باشد .

 

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها