آخرین اخبار :
کد خبر : 12449 دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 صنعت
نيروگاه شهيد سليمي نكا

برگزاري آئين تجليل از كارگران و جوانان نمونه در نيروگاه نكا

همزمان با روز جهاني كار و كارگر، آئين جشن روز جوان و تجليل از كارگران و جوانان نمونه در نيروگاه شهيد سليمي نكا برگزار شد.

برگزاري آئين تجليل از كارگران و  جوانان نمونه در نيروگاه نكا

      همزمان با روز جهاني كار و كارگر، آئين جشن روز جوان و تجليل از كارگران و جوانان نمونه در نيروگاه شهيد سليمي نكا برگزار شد.

      در اين مراسم مديرعامل نيروگاه با تبريك روز ملي صنعت برق و روز جهاني كار و كارگر به كاركنان خدوم صنعت برق ، ابراز اميدواري نمود كه سال رونق توليد، براي همگان بويژه صنعت برق كشور سال پر خير و بركتي در جهت تأمين انرژي و بهره­گيري از انرژي­هاي تجديدپذير باشد.

      محسن نعمتي با تقدير و تشكر از زحمات و تلاش­هاي كاركنان نيروگاه، كارنامه عملكرد نيروگاه نكا را درخشان توصيف كرد و افزود: اين نيروگاه از گذشته به عنوان يكي از نيروگاهاي مدير پرور در صنعت برق شناخته مي­شود و با وجود مديران و كاركنان فرهيخته و متخصص، هميشه در ارزيابي­هاي سالانه خوش درخشيد و كارنامه درخشاني در صنعت برق از خود بجا گذاشته است.

      وي با اشاره به اقدامات نيروگاه در جهت پايداري توليد و آمادگي واحدها گفت: بدليل گذشت چهل سال از عمر نيروگاه و براي افزايش ضريب اطمينان و ميزان آمادگي واحدها در پيك­باري تابستان امسال ضروري بود كه مجموعه­اي از فعاليت­ها در راستاي بازسازي و بهينه­سازي تجهيزات نيروگاه بخصوص در بخش بويلر نيروگاه بخار انجام شود كه انشاء­ا… آثار و نتايج آن در تابستان مشاهده خواهد شد.

      نعمتي همچنين LTE واحد دو گازي و تعمير فيد پمپ توربيني را از اقدامات مهم انجام شده در مجموعه سيكل­تركيبي دانست و خاطرنشان كرد: خارج كردن و تعمير فيدپمپ توربيني واحدگازي مدل   94.2 Vبدون حضور مشاور تجربه جديدي بود كه براي اولين بار با دستان توانمند همكاران متخصص ما در اين نيروگاه انجام شد و در مجموع آمادگي مطلوبي براي فصل تابستان ايجاد شده است.

      وي همچنين توجه، اعتماد و ميدان دادن به جوانان را موجب دميده شدن روح اميد و نشاط و شكوفايي استعدادها دانست و با تقدير از جوانان نيروگاه به آنان توصيه كرد كه هيچگاه از كار و تلاش و تهذيب نفوس خود غفلت نورزند.

            مديرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا بازنشستگان را گنجينه­ تجارب دانست و با تجليل از خدمات بازنشستگان نيروگاه بر استفاده از تجارب ارزشمند و نقطه نظرات مشورتي آنان در پيشبرد امور تأكيد كرد.

      در اين مراسم همچنين مهندس مرتضي سعادت مشاور مدير عامل در امور جوانان و سيدجواد حمزه­نژاد نماينده كارگران شركت، از اقدامات و فعاليت­هاي يك­ساله حوزه مسئوليت خود گزارشي ارائه نمودند.

      در اين جشن تعدادي از هنرمندان استان با اجراي برنامه­هاي متنوع هنري شامل: موسيقي، نمايش طنز           و ... لحظات شاد و مفرحي براي حضار بوجود آوردند.

      در پايان از خدمات 6 جوان و 20 نفر از كارگران برگزيده سال گذشته نيروگاه به شرح زير با اهداء لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.

      جوانان نمونه شركت مديريت توليد برق نكا: كميل يگانه، مهدي اسدي پايين­لموكي، مهدي صادقي و مجتبي خادم مرزرودي.

      جوان نمونه شركت آذر ساروج شمال: منوچهر سليماني­كفراتي.

      جوان نمونه شركت تعميرات صنايع نيروگاهي مازندران (صنير): رضا يوسفي­گلوردي.

      كارگران نمونه شركت­مديريت توليد برق نكا: محمد خادمي، عسكري يوسف­پور، محمد چاله­كايي، حسين تيزكار، عليرضا محمودي، ابراهيم جعفري فلوردي، مجتبي دباغيان، سيداميرحسين درگاهي،          مهدي رمضاني مسكوپايي و عبدالحميد موسي­زاده.

      كارگران نمونه شركت آذر ساروج شمال: سيدمحمود ساداتي ، ستار چهاردهي، احمد كاردگر، سيدمحمد رهنما، سيداسماعيل حسيني دنگسركي، مهدي قنبري، محمد آذرشكان و الهام جاويد بالايي.     

كارگران نمونه شركت تعميرات صنايع نيروگاهي مازندران (صنير): محمد چوپاني و سيدمهدي ساداتي.     

   همچنين در اين مراسم با اهداء لوح و هدايايي از خدمات 23 نفر از بازنشستگان سال­هاي  96 و 97 نيروگاه تجليل بعمل آمد

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها