آخرین اخبار :
کد خبر : 12450 دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 صنعت
نيروگاه شهيد سليمي نكا

برگزاري مراسم گراميداشت هفتة بسيج اداري و كارگري در نيروگاه نكا

به مناسبت گراميداشت هفته بسيج كارگري مراسمي در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

       به مناسبت گراميداشت هفته بسيج كارگري مراسمي در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

      در اين مراسم حجت ­الاسلام محمدجواد موحد طي سخناني ضمن تبريك روز جهاني كار و كارگر و گراميداشت هفته معلم به تبيين قداست كار و تلاش و جايگاه رفيع كارگران از ديدگاه دين مبين اسلام پرداخت.

      نماينده سابق ولي فقيه در يگان­هاي حفاظت سپاه كشور از كارگران به عنوان نيروهاي خدوم و بندگان شايسته خدا ياد كرد و گفت: رونق توليد و گنج شكوفايي اقتصاد كشور با كار و تلاش حاصل مي­شود و كارگران نقش اساسي در تحقق اين هدف متعالي به عهده دارند.

      وي در بخش ديگري از سخنانش با گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مطهري به علل برجستگي و ماندگاري آن شهيد بزرگوار اشاره كرد و گفت: عواملي چون خلوص نيت، قداست هدف، طهارت روح و جسم و تلاش و پشتكار فراوان موجب شد تا آثار ارزنده و ماندگاري از آن شهيد بجا بماند و نام و يادش زنده بماند.

      حجت­الاسلام موحد همچنين با تأكيد بر دشمن شناسي و حفظ هوشياري در برابر توطئه­هاي دشمنان افزود: دشمنان با تمام قوا براي نابودي انقلاب و ناكارآمد نشان دادن نظام اسلامي كمر همت بسته­اند ولي هوشياري مقام معظم رهبري و بويژه بيانيه گام دوم معظم­له، پويايي، سير تكاملي و افق پنجاه سال آينده انقلاب را ترسيم نمود

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها