آخرین اخبار :
کد خبر : 12471 سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 دولت و ادارات
اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت محور نشل اندوار در آمل

مهندس سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت محورروستایی نشل اندوار در شهرستان آمل با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال خبر داد.به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی ضمن اعلام این خبر افزود : طول این محور مهم 42 کیلومتراست که در حال حاضر بطول 3 کیلومتر زیرسازی و اجرای اساس و آسفالت گرم با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال قرارداد منعقد و شروع بکار گردید.

 

 

 

 

 

 

مهندس سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت محورروستایی  نشل اندوار در شهرستان آمل با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی ضمن اعلام این خبر افزود : طول این محور مهم  42 کیلومتراست که در حال حاضر بطول 3 کیلومتر زیرسازی و اجرای اساس و آسفالت گرم با اعتباری  بالغ بر 16 میلیارد ریال  قرارداد منعقد و شروع بکار گردید.

وی پیرامون جزییات این پروژه تصریح کرد : مدت قرارداد این پروژه 12 ماه می باشد که

در سالهای گذشته 4 کیلومتر آسفالت در این محور صورت گرفته  است لذا درصدد می باشیم در زودترین زمان ممکن این محور روستایی  را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران اظهار نمود:

 این محور شامل   5 روستا  می باشد که 212 خانوار و 607 نفر جمعیت در این 5 روستا سکونت دارند که  حاکی از اهمیت بالای این محور روستایی است .

وی در پایان با اشاره به اینکه موقعیت خاص  این محور که دارای عملکرد بین شهرستانی می باشد بعنوان یکی از گام های مهم توسعه بشمار می رود افزود: شهرستان آمل از جمله مناطق استراتژیک استان می باشد که می بایست نسبت به توسعه محورهای مواصلاتی اعم از اصلی فرعی روستایی در آمل و لاریجان  اقدام نماییم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها