آخرین اخبار :
کد خبر : 12473 چهارشنبه 1 خرداد 1398 سیاست
اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

آغاز عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور وانا امیری در آمل

مهندس سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی وانا امیری در شهرستان آمل خبر داد.به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی ضمن اعلام این خبر افزود: مبلغ قرارداد این پروژه مهم روستایی 22 میلیارد ریال می باشد که مدت زمان آن 6 ماه است.

 

مهندس سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی  استان مازندران از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و روکش  آسفالت محور روستایی وانا امیری در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی ضمن اعلام این خبر افزود: مبلغ قرارداد این پروژه مهم روستایی 22 میلیارد ریال می باشد که مدت زمان آن 6  ماه است.

وی در خصوص مشخصات این پروژه تصریح کرد: طول این محور 5/6 کیلومتر است که از این مقدار 5 کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت می باشد.

مهندس نظری در ادامه خاطرنشان کرد :

این  پروژه مهم   10 روستا  در برمی گیرد که  255  خانوار و 866 نفر جمعیت  در این بخش سکونت دارند  که به نوعی  نشان از اهمیت بالای این پروژه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی یادآور شد :

شهرستان آمل به دلیل شرایط خاص منطقه ای و تعدد روستاها دارای راه های روستایی پر اهمیتی بوده ، لذا نگاه به محورهای روستایی یکی از برنامه های اصلی این اداره کل می باشد.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها