آخرین اخبار :
کد خبر : 12524 پنج شنبه 30 خرداد 1398 دولت و ادارات
راه و شهرسازی

احداث زیرگذر راه آهن هفت تن در شهرستان قائمشهر

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از احداث زیرگذر هفت تن با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال در شهرستان قائمشهر خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس سید محمد نظری ضمن اعلام اين مطلب گفت: اين زيرگذر با هدف ارتقاء ایمنی و همچنين كاهش تصادفات و تسهيل در امر حمل و نقل و کاربران جاده ای  به اجرا در آمد.

مهندس نظری در خصوص مشخصات اجرايي پروژه مذكور عنوان كرد: :  این زيرگذر با قطعات پيش ساخته بتني بعرض 8/7 و طول 24/8 متر و همچنين 3 مسير مي باشد. يك مسير اصلي زيرگذر بطول تقريبي 245 متر و يك مسير فرعي به روستاي منگل بطول 60 متر و يك مسير فرعي  دسترسي به روستاي هفت تن بطول تقريبي 78 متر می باشد . 

وی در خصوص مختصات این پروژه اظهار کرد : جهت ساخت باکس بتنی پل 62 قطعه پیش ساخته آماده و باكسها بطور كامل نصب گرديد و  ديوار رمپ خروجي و تخريب ديوار قديمي هم بصورت کامل انجام گرديد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران یادآور شد :

 اعتبار هزینه شده در این پروژه تاکنون بیش از 13 میلیارد ریال می باشد .

گفتنی است در انجام این پروژه مقدار 1057 مترمکعب خاکبرداری ، 160 مترمکعب اجرای خاکریزسنگی و همچنین 2190 مترمربع تهیه آسفالت بیندر جهت تثبیت خاکریز محور قائمشهر انجام شده است .

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها