آخرین اخبار :
کد خبر : 12538 چهارشنبه 5 تير 1398 دولت و ادارات
به منظور اشاعه فرهنگ نماز صورت پذيرفت

تقدير رئیس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی از امام جماعت اداره كل راه و شهرسازي مازندران

دکتر مهدی عبوری رئیس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی با ارسال نامه اي از تلاش ها و پيگيري هاي حاج آقای عمادی امام جماعت اداره کل باتوجه به نتیجه ارزیابی عملکرد کلیه ائمه جماعات وزارت راه و شهرسازی تقدیر بعمل آورد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه شهرسازی استان مازندران دکتر مهدی عبوری رئیس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی  با ارسال نامه اي از تلاش ها و پيگيري هاي  حاج آقای عمادی امام جماعت اداره کل باتوجه به نتیجه ارزیابی عملکرد کلیه ائمه جماعات وزارت راه و شهرسازی تقدیر بعمل آورد  .

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است با توجه به اقدامات گسترده و تلاش در امر توسعه و ترويج فرهنگ نوراني نماز در محيط اداره كل و حوزه هاي تحت پوشش و با توجه به كسب نتيجه مطلوب در ارزيابي ستاد اقامه نماز استان در سال ۹۷ بر خود وظيفه مي دانم از اهتمام مجدانه و تلاشهاي خالصانه جنابعالي و دست اندركاران در امر نماز آن دستگاه در جهت توسعه و ترويج فرهنگ نماز صميمانه تقدير و تشكر نمايم. 

گفتني است برگزاري مسابقات مختلف فرهنگي در بين كاركنان و خانواده هاي آنان ، طراحي و ساخت سكوهاي اقامه نماز در سطح محورهاي استان ، طراحي و نصب تابلوهايي با مضامين نماز در سطح محورهاي استان ، برگزاري منظم كلاس هاي آموزشي و .... از جمله اقدامات شوراي اقامه نماز اين اداره كل بوده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها