آخرین اخبار :
کد خبر : 16619 سه شنبه 5 شهريور 1398 سیاست
معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی مازندران خبر داد :

بهره برداری بیش از 335 واحد مسکن مهر مازندران در هفته دولت

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از افتتاح بیش از 335 واحد مسکن مهر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران عباس رهگشای ضمن اعلام این خبر افزود : یکی از نیازهای مهم برای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ایجاد یک سیستم کارآمد شهری در تمامی ابعاد بوده که در این میان نقش مسکن بعنوان سرپناه برای هر انسانی در این جوامع می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن همچنین در هفته دولت خبر از افتتاح 335 واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف استان داد و افزود : پروژه مسکن مهر در شهرهای ساری – بهشهر – قائمشهر – آمل – تنکابن و محمودآباد با اعتباری بالغ بر 234 میلیارد ریال افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت .

مهندس رهگشای با تاکید بر اینکه به سرانجام رساندن مسکن مهر تعهد نظام و دولت می باشد افزود : در تلاش هستیم با تعامل و کمک دیگر دستگاههای درگیر در طرح مسکن مهر این پروژه را انشااله در آینده ای نزدیک به سرانجام برسانیم .

مهندس  رهگشای در حوزه بازآفرینی شهری نیز یادآور شد : پروژه اجرای روکش آسفالت محلات هدف حاشیه نشینی آمل – بابل ( امت آباد و اسپیاری آمل – کتی غربی بابل  ) با هدف ارتقاء و بالا بردن سطح زندگی در محلات هدف بازآفرینی انجام شده است .

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران افزود : یک پروژه در قالب بازآفرینی شهری با اعتباری معادل 22 میلیارد ریال سهمی در گرامیداشت این هفته دارد .

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها