آخرین اخبار :
کد خبر : 16625 چهارشنبه 6 شهريور 1398 اجتماعی
همزمان با گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند :

از بازنشستگان ، کارمندان نمونه دانش آموزان ممتاز راه و شهرسازي مازندران تقدير شد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند از بازنشستگان ،کارمندان نمونه و دانش آموزان و دانشجویان ممتاز اداره كل راه و شهرسازي استان تقدير بعمل آمد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس سید محمد نظری مديركل راه و شهرسازي استان در اين مراسم ضمن تبريك  و گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند عنوان نمود: اجراي چنين برنامه هايي ، بستر مناسبي است تا خانواده هاي كاركنان خدوم اين مجموعه بيشتر از شرايط و موقعيت كاري همسران و پدران خود در جامعه آشناتر شوند و اين آشنايي و اطلاع صحيح مي تواند نقش تاثيرگذاري را در روند كاري كاركنان ايفا نمايد.

وي ضمن تقدير و تشكر از زحمات سي ساله كاركنان بازنشسته اظهار داشت : عزيزان بازنشسته به مانند مرواريدي ارزشمند بوده و ما بايد از تجارب ارزنده و گرانبهاي اين عزيزان در پيشبرد اهداف متعالي خود كمال بهره را بگيريم.

مديركل راه و شهرسازي مازندران به هدف اصلي مراسم مذكور اشاره و تصريح نمود: برگزاري جشن بزرگ خانواده راه و شهرسازي با هدف تجليل و قدرداني از زحمات كاركنان خدوم و فرزندان صالح آنان و ايجاد بستري شاد و آرام در جهت تقويت روحيه كاري و نشاط جسمي و روحي كاركنان به اجرا درآمد.

مهندس نظری ضمن تبريك به تمامي فرزندان ممتاز همكاران خاطر نشان ساخت : خدا شكر مي گوييم كه در سايه سار الطافش فرزنداني صالح و نيكو به ما ارزاني داشته و اميدوارم اين فرزندان ممتاز بتوانند با درايت و تيزهوشي خود آينده سازاني مفيد و سالم براي ميهن عزيزمان باشند.

گفتني است اجراي برنامه هاي متنوع و شاد فرهنگي و هنري توسط هنرمندان برتر استان از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

همچنین در ایام هفته دولت از 55 پروژه  در حوزه راه و شهرسازی و 335 واحد مسکن مهر با صرف اعتباری بالغ بر 672 میلیارد ریال در شهرهای مختلف استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها