آخرین اخبار :
کد خبر : 16629 پنج شنبه 7 شهريور 1398 دولت و ادارات
در پنجمین روز از هفته دولت انجام شد :

بهره برداری از پروژه تعریض ، بهسازی و آسفالت محور کیاکلا – جویبار

در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی پروژه تعریض ، بهسازی و آسفالت محور کیاکلا -جویبار به طول 4/6کیلومتر با اعتباری معادل 50 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی در این مراسم با حضور نمایندگان مردم قائمشهر ، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مهندس نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان ، فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی همراه بود پروژه تعریض ، بهسازی و آسفالت محور کیاکلا – جویبار به طول 4600 متر و با اعتباری معادل 50 میلیارد ریال افتتاح و در اختیار کاربران جاده ای قرار گرفت .

مهندس سید مجتبی مرعشی سرپرست اداره راه و شهرسازی قائمشهر ، جویبار و سیمرغ ضمن اعلام این خبر افزود : همچنین در این روز در حوزه بازآفرینی شهری ، پروژه ی روکش آسفالت محلات هدف حاشیه نشینی شهرستان هدف قائمشهر با مبلغ قرارداری معادل پانزده میلیارد و هشتصد میلیون ریال در مدت قرارداد 5 ماه به بهره برداری رسید و طی آن حدود 40 هزار متر مربع از معابر شهری سکونت گاههای غیر رسمی شهدا محله ، ترک محله و سمنا دشت قائمشهر به طول تقریبی 4 کیلومتر و به عرض متوسط 8 متر آسفالت گردید .

مهندس مرعشی یادآور شد : در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی پروژه سامندهی حاشیه رودخانه سیاهرود و پروژه ی احداث مجتمع فرهنگی هنری قائمشهر گلنگ زنی شد .

سرپرست اداره راه و شهرسازی قائمشهر ، جویبار و سیمرغ افزود : پروژه ساماندهی حاشیه رودخانه سیاهرود با مبلغ قرارداد حدود 12/5میلیارد ریال بوده که طی آن احداث دیوار وزنی بتنی پلکانی به طول 200 متر و به ارتفاع 4/5 متر و عرض 2/85 به همراه پیاده رو سازی ، کف سازی با موزائیک و اجرای جدول و کانیوو در طی مدت 6 ماه انجام خواهد شد .

مهندس مرعشی خاطر نشان ساخت : پروژه احداث مجتمع فرهنگی هنری قائمشهر نیز که مبلغ قرارداد آن 50 میلیارد ریال و مدت قرارداد آن 24 ماه میباشد . این مجتمع در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع شمال یک سالن آمفی تئاتر و یک ساختمان اداری 3 طبقه اجرا خواهد شد .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها