آخرین اخبار :
کد خبر : 18627 یکشنبه 31 شهريور 1398 دولت و ادارات
راه و شهرسازی

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران ، در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران متن پیام مهندس سید محمد نظری به شرح ذیل است:

فرا رسیدن 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است.

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.

این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و  ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام برگ زرینی را در تاریخ ثبت نمودند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای "مدظله تعالی" و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها