آخرین اخبار :
کد خبر : 18631 سه شنبه 2 مهر 1398 سیاست
راه و شهرسازی

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه : تسریع در روند اجرای مسکن مهر شیرگاه

رئیس اداره را و شهرسازی شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی از تسریع در روند اجرایی مسکن مهر شیرگاه خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس سیراله جعفری رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه عنوان نمود: تنها راه پيشرفت پروژه هاي مسكن مهر را تعامل همدلي و همكاري دستگاههاي خدمات رسان دانست.

وي تصريح نمود: احداث واحدهاي مسکن مهر با هدف توسعه و اجراي عدالت به اجرا در آمده تا بتوان از اين طريق گام هاي ارزنده اي در جهت رشد و شکوفايي جامعه برداشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلوگاه اظهار داشت : پروژه 224 واحدی مسکن مهر شیرگاه در سه فاز که فاز اول 36 واحد و در سه بلوک 12 واحدی و فاز دوم   60 واحد در 5 بلوک 12 واحدی و فاز سوم 128 واحد در 8 بلوک که سه بلوک آن شامل 24 واحد و 5 بلوک آن 12 واحد می باشد.کل فازهای اول و دوم و همچنین 48 واحد از فاز سوم تحویل متقاضیان گردیده است..

وی یادآور شد : از مجموع 128 واحد فاز سوم 80  واحد با قیمانده با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در حال احداث است که پیمانکار مربوطه (شرکت زرین بنای صالح )مشغول اجرای عملیات میباشد.

گفتنی است : مبلغ تسهیلات فاز سوم به ازای هر واحد 400 میلیون ریال بوده و قدر السهم آورده ی هر متقاضی مبلغ 350 میلیون ریال می باشد.اعتبار هزینه شده تا مرحله ی تحویل 160 میلیارد ریال برآورد می گردد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها