آخرین اخبار :
کد خبر : 18636 پنج شنبه 4 مهر 1398 سیاست
راه و شهرسازی

سردار پاسدار استاد حسینی فرمانده بازرسی ستاد کل سپاه در مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس تاكيد شد: تا ابد مدیون خون شهدا هستیم.

اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران در گراميداشت هفته دفاع مقدس و به منظور پاسداشت ياد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس ، ايثار و شهادت ، مراسمي همراه با برگزاری زیارت پرفیض عاشورا با حضور فرماندهان ارشد سپاه کشور و استان ،مديركل راه و شهرسازی ، مديريتها و جمع كثيري از كاركنان اين اداره كل برگزار گردید.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران در اين مراسم سردار پاسدار استاد حسینی از فرماندهان دفاع مقدس و فرمانده بازرسی ستاد کل سپاه ضمن تشكر و قدرداني از همه كساني كه براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره ي شهداء و ايثارگران هشت سال حماسه تلاش مي كنند عنوان كرد: در تمامي دوران دفاع مقدس تنها چيزي كه توانست عزم و اراده ايثارگران و رزمندگان جان بر كف را مستحكم نمايد ،  اعتقاد و ايمان راسخ آنان و عشق به ولايت بود.

وي در ادامه به برنامه گسترده دشمنان اسلام و ايران براي تضعيف اين نظام مقدس اشاره و اظهار داشت : در هشت سال دفاع مقدس دشمن متجاوز با تمامي امكانات و تجهيزات به روز نظامي خود و حمايت همه جانبه سران استكبار نتوانست بر اراده و ايمان جوانان رشيد اين مرز و بوم پيروز گردد ، چراكه جوانان ما نيروي ايمان به خدا و پيروي از ولايت فقيه را در سرلوحه كار خود قرار داده بودند. در حال حاضر نيز با توجه به اينكه دشمنان نظام با ايجاد جنگهاي رواني و تبليغات گسترده فرهنگي قصد ضربه زدن به نظام را دارند ، همين دو عنصر مهم و حياتي اعتقاد و ايمان و عشق به رهبري و ولايت مي تواند بهترين راهكار در مقابله با اين تجاوزات باشد.

سردار استاد حسینی ضمن تأكيد بر زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز اين مرزو بوم تصريح كرد: با توجه به سخن گوهر بار بنيان گذار انقلاب اسلامي همه ما بايد پشتيبان ولايت فقيه باشيم تا با عشق به رهبري و ايمان قبلي به اين ميهن عزيز و اسلامي آسيب نرسد.

سردار شالیکار فرمانده قرارگاه عملیاتی قدیر شمال کشور نیز در این مراسم عنوان نمود: سپاه برای حفظ و صیانت از ارزش های اسلامی و انقلاب شکل گرفته و هرجایی که انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد سپاه و بسیج حضور دارد .

وی یادآور شد : هفته دفاع مقدس فرصتی است تا بتوانیم از جایگاه بسیج و سپاه و ظرفیت های بسیار ارزشمند و یادگار ماندگار حضرت امام (س) نهایت بهره را برده تا بتوانیم در ادامه مسیر از آن استفاده کنیم .

گفتنی است : در این مراسم که با حضور گسترده همکاران همراه بود سردار برسلانی فرمانده لشکر 25 کربلا مازندران ، سرهنگ رمضانپور معاونت مهندسی سپاه کربلا مازندران ، سرهنگ پاسدار بخشی  معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران ، سرهنگ پاسدار نجفی رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران نیز حضور داشت .

همچنین در این مراسم به 4 نفر از رزمندگان دفاع مقدس که بیشترین حضور را در جبهه ها داشتند ( آقایان کیایی ، علیزاده ، باغستانی و یدالله نژاد ) لوح تقدیر و هدایایی اهداء و همچنین از سوی فرماندهی قرارگاه عملیاتی قدیر شمال کشور لوح تقدیری به مهندس نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران اهداء گردید.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها