آخرین اخبار :
کد خبر : 18676 سه شنبه 23 مهر 1398 سیاست
راه و شهرسازی

در مراسم تقدير از روشندلان راه و شهرسازي مازندران عنوان شد :

عصاي سفيد همچون پرچمی است که به نشان استقلال در دست روشندلان به حرکت در می آید.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در مراسم تقدير از روشندلان اين اداره كل ، عصای سفيد را همچون پرچمی دانست که به نشان استقلال در دست روشندلان به حرکت در می آید و آیینه ایست که قدرت و نعمت خدایی را به تماشای تعامل و تفکر دیگران می گذارد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه وشهرسازي استان مازندران ، مهندس سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در اين مراسم ضمن اشاره به اين مطلب افزود : روز عصای سفيد ، روزي است که روشن دلان جهان طراوت، پويايی و نشاط را به جويبار زندگی فرا می خوانند .

وی در ادامه عصای سفید را نماد اراده و استقلال هر روشندلی برشمرد و تصریح کرد : بیشتر مردم اعتقاد دارند که با چشمانمان می بینیم ، اما حقیقت این است که این مغز ماست که آن چرا  فکر می کنیم ، می بینیم و درک می کنیم .

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به اینکه نابینایی مانعی برسر پیشرفت نیست افزود : بسیاری از افراد نابینا به موفقیت های بزرگی دست یافته اند ، چرا که اجازه نداده اند تا عدم درک خارجی نور ، نور درونی آنها را خاموش کند .

مهندس نظری در ادامه روشندلان را انسان هايي پاك و بی آلايش برشمرد و افزود : درست است روشندلان چشمان ظاهری خود را بسته مي بينند ولی می توانند با چشمان لامسه خود با همه کس و همه چيز سخن بگويند و حتی با تأمل در گردش حکيمانه چرخ روزگار، به مهمانی همه نشانه های خلقت بروند.

وی در ادامه یادآور شد : همه ما باید بکوشیم با درک صحیح از روشندلان و خواسته های منطقی شان زمینه زندگی ای مستقل را برایشان فراهم آوریم .

گفتنی است : در اين مراسم مهندس نظری مدیر کل راه و شهرسازی و معاونین از كارمندان روشندل اين اداره كل سرکار خانم ها زهرا محمدزاده و مریم گرجی نژاد  با اهدا لوح تقدير بعمل آورند.   

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها