آخرین اخبار :
کد خبر : 2161 پنج شنبه 31 خرداد 1397 اقتصاد
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان برگزار شد

فرماندار نکا : بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سرعت و دقت داشته، تا این تسهیلات منجر به ایجاد اشتغال گردد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ، به ریاست توحیدی مقدم سرپرست فرمانداری شهرستان نکا برگزار شد.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نکا در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در سطح کشور گفت: شهرستان نکا با دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه ، توان بالایی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه را دارد.

این مسول افزود: دولت تمام توانش را گذاشته که برای جوانان ایجاد اشتغال نماید ، لذا ما باید با همت و تلاش جهادی در میدان باشیم، وکمک کنیم زمینه لازم برای ایجاد اشتغال بیکاران در جامعه فراهم شود.

توحیدی مقدم ، با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری بعنوان اصلی ترین معضل شهرستان اظهار داشت : در دولت تدبیر و امید همه بسترهای لازم جهت حل مشکل بیکاری فراهم گردیده است ، و اولویت اصلی ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم قطعا سایر مشکلات شهرستان(آسیب های اجتماعی ،طلاق، اعتیاد و...) نیز خود به خود حل خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا با اشاره به مشکلات بیکاری جوانان در شهرستان و اهمیت موضوع اشتغالزایی و همچنین تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری دراین خصوص اظهار داشت: برای به سرانجام رسیدن طرح های اشتغالزا ، مدیران شهرستان باید از همه ظرفیت های قانونی استفاده کرده و از هیچ تلاشی برای اجرایی شدن آنها کم کاری نکنند.

نماینده ارشد دولت در این شهرستان تاکید کرد: بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سرعت و دقت داشته، تا این تسهیلات منجر به ایجاد اشتغال گردد.

توحیدی مقدم با اشاره به جشنواره تمشک افزود: جشنواره تمشک بعنوان یک برند برای شهرستان ، در جهت جذب هر چه بیشتر گردشگر و شناخته شدن بیشتر این شهرستان در بین مردم شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها