آخرین اخبار :
کد خبر : 2163 پنج شنبه 31 خرداد 1397 اقتصاد
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

بازدید فرماندار نکا از شهرک صنعتی

فرماندار نکا: فعالیت هرچه بیشتر شهرک صنعتی می تواند در جهت شکوفائی اقتصادی و تحقق شعار سال و رفع معضل بیکاری باشد و فرمانداری بعنوان عالی ترین دستگاه اجرائی شهرستان حمایت لازم را در جهت توسعه و فعال شدن هرچه بیشتر واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی خواهد نمود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم سرپرست فرمانداری شهرستان نکا، با حضور در شهرک صنعتی فاز یک، از واحدهای فعال در این شهرک بازدید و در نشستی با جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان، از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان در این نشست بیان داشت: به هر قسمت از این شهرستان نکا که عمیق نگریسته شود ، گنج و سرمایه بالقوه ای مشاهده می گردد که شاید در هیچ کجا همانندی برای آن یافت نشود.

این مسول گفت: فعالیت هرچه بیشتر شهرک صنعتی می تواند در جهت شکوفائی اقتصادی و تحقق شعار سال و رفع معضل بیکاری باشد و فرمانداری بعنوان عالی ترین دستگاه اجرائی شهرستان حمایت لازم را در جهت توسعه و فعال شدن هرچه بیشتر واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی خواهد نمود.

توحیدی مقدم تاکید کرد: توليدات واحدهای كه داراي كيفيت بالايي مي باشد مي تواند جايگزين محصولات خارجي شده تا از ورود كالاهاي مشابه جلوگيري گردد.

این مسول ادامه داد: دولت تدبیر و امید به تولید و اشتغال نگاه مثبتی دارد، لذا با عزم ملی و مدیریت جهادی ، ضروری است تا مشکلات واحد های صنعتی و تولیدی و همچنین ایجاد اشتغال مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها