آخرین اخبار :
کد خبر : 2175 شنبه 2 تير 1397 اقتصاد
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

توحیدی مقدم : مسؤولان برنامه‌محور باشند

فرماندار نکا: استفاده از تمام ظرفیت های شهرستانی در نکا به عنوان خطه پرافتخار از مسائل و موارد مهمی است که باید در دستور کار مسؤولان و مدیران باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، فرماندار نکا در مراسم جشنواره ملی تمشک بیان داشت: مسؤولان برای استفاده از ظرفیت‌های شهرستان، برنامه‌محور باشند و برای موضوعات مختلف برنامه ارائه دهند.

عبدالجواد توحیدی‌مقدم اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت های شهرستانی در نکا به عنوان خطه پرافتخار از مسائل و موارد مهمی است که باید در دستور کار مسؤولان و مدیران باشد.

وی افزود: شهرستان نکا دارای ظرفیت فراوان کشاورزی و صنعتی است که از برخی استفاده شده و باید از برخی ظرفیت‌های مختلف دیگر استفاده بیشتر شده و برنامه محور باشیم.

این مسؤول بیان کرد: این رویداد مهم برگزاری جشنواره تمشک، به عنوان یکی از ظرفیت‌های شهرستان، حرکت مهمی برای شناساندن ظرفیت‌های مختلف و دیگر شهرستان نکا است و باید بتوانیم برندسازی و فرهنگ سازی کرده و از فضای رسانه‌ای و افکار عمومی برای شناساندن این ظرفیت و تاثیر در اقتصاد خانوار استفاده شود.

فرماندار نکا یادآور شد: شناساندن این ظرفیت و تاثیر در اقتصاد خانوار از موارد مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود و پایان برگزاری این جشنواره، ختم به این جشنواره نباشد و بطور مستمر برنامه‌ها ادامه یابد.

توحیدی‌مقدم گفت: توسعه صنعت گردشگری،  می‌تواند به عنوان صنعت فرابخشی در توسعه شهرستان اثرگذار باشد و با توسعه آن می‌توان ماندگاری مسافران را افزایش داد و نکا را  به مقصد گردشگری تبدیل کرد تا فقط ترافیک و حجم کالا برای ما نباشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها