آخرین اخبار :
کد خبر : 21765 شنبه 30 آذر 1398 دولت و ادارات
راه و شهرسازی

ستاد بازآفرینی شهرستان نور برگزار شد

جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری پایدار شهرستان نور با حضور فرماندار ،شهردار ، نماینده بازآفرینی شهری و مسکن و روسای ادارات در فرمانداری نور برگزار گردید .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران مهندس یوسفی رئیس اداره راه و شهرسازی محمودآباد و  نور تشکیل ستادهای بازآفرینی و کارگروه های ذیل ستاد مذکور را در راستای تعامل و هم سویی دستگاه ها جهت رسیدن به اهداف پیش رو ضروری دانستند.

وی اظهار داشت : در این جلسه مقرر گردید مشاوران تهیه طرح مشکلات در روند تهیه طرح را جهت پیگیری از طریق شهرداران به فرمانداری اعلام نمایند .

همچنین مقرر گردید اداره راه و شهرسازی شهرستان نور پیگیری اقدامات در راستای برنامه جامع اقدام مشترک که می بایست از سوی اداره کل راه وشهرسازی و شرکت بازافرینی شهری در شهر نور اجرا نمایند و علت عدم اجرا را در اسرع وقت به فرمانداری ارسال نماید.

در این نشست  شهرداری ایزدشهر مکلف شد : در اسرع وقت نسبت به عقد قرارداد بازآفرینی شهری و طرح ساماندهی گلستان 5 بعنوان محدوده هدف اقدام و نتیجه به فرمانداری اعلام نمایند . و موضوع اراضی موقوفی و بنیاد شهرهای رویان و ایزدشهر در کارگروه ذیل ستاد بررسی و نتیجه را به فرمانداری گزارش نمایند .

وی خاطر نشان ساخت : مشاور طرح بازآفرینی شهر نور می بایست به مدت  2 هفته نسبت به ارائه گزارش نهایی طرح بازآفرینی جهت بررسی و تصویب در جلسه اقدام نمایند .  مشاوران طرح بازآفرینی شهری قبل از ارائه طرح به استان مراتب را طی نامه رسمی به فرمانداری و اداره راه و شهرسازی شهرستان جهت بررسی ارسال نمایند .

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها