آخرین اخبار :
کد خبر : 2179 شنبه 2 تير 1397 فرهنگ

نشست خانه ترانه مازندران با همکاری خانه هنرمندان ساری

نشست خانه ترانه مازندران با همکاری خانه هنرمندان ساری پنجشنبه ۳۱ خردادماه ساعت ۱۸ در سالن بلک باکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری

به گزارش خبر مازندران این نشست که به دبیری و کارشناسی آقای مرصاد فولادی بصورت مستمر و هر دو هفته یک بار برگزار میشود با ترانه خوانی و اجرای موسیقی در قسمت های مختلف همراه بود که با استقبال زیاد حضار روبرو شد. شاعران مهمان این جلسه هم به شعرخوانی پرداختند.
استاد علی ابراهیمی، جناب علیمردان گلی، آقای جابر نوری ، یاسر ساجدی و خانمها فرسا عمران ، الهام قریشی ،فریده عزیزی و سایر ترانه سرایان و شاعران ساروی و مازندرانی از جمله هنرمندانی بودند که ترانه ها و اشعار خود را از تریبون جلسه ارائه دادند.
در بخش موسیقی نیز آقایان همایون ابراهیمی ، حسام مختاری و امیر حسین طیبی در بخش موسیقی پاپ و کانتری، و علی طیبی در بخش موسیقی رپ اثرات جدید خود را به اجرا گذاشتند.
همچنین استاد علی زاهدی ، و آقای مصطفی شیخی (خواننده و موزیسین) توانمند ساروی و مازندرانی در حوزه موسیقی متن جلسه بصورت افتخاری به نوازندگی پرداخته و به بالاتر رفتن کیفت جلسه کمک نمودند.
لازم به ذکر است این جلسه با شعرخوانی و سخنرانی جناب محمدرضا حسن پور (عضو هیات مدیره و مسئول بخش شعر و ادب خانه هنرمندان ساری) در خصوص آشنایی حضار با خانه هنرمندان و همکاری با خانه ترانه مازندران همراه بود .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها