آخرین اخبار :
کد خبر : 21807 چهارشنبه 18 دي 1398 اجتماعی
محمودی:

بی طرفی اعضای هیات بازرسی نسبت به کاندیدهای انتخاباتی

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان نکا: هماهنگی و تعامل بین هیات بازرسی و دیگر عوامل اجرایی انتخابات، بسترسازی یک انتخابات سالم و پرنشاط و حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا،عقیل محمودی معاون برنامه ریزی فرماندار نکا و رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: اعضای هیئت بازرسی باید اصل بی طرفی و قانون محوری را اولویت کاری خود قرار دهند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بر عدم جانبداری اعضای هیات بازرسی نسبت به کاندیدهای احتمالی، تصریح کرد: رعایت قانون و پرهیز از اعمال سلایق شخصی باعث افزایش اعتماد مردم و گرم شدن فضای انتخابات می شود.

محمودی افزود: هماهنگی و تعامل بین هیات بازرسی و دیگر عوامل اجرایی انتخابات، بسترسازی جهت حضور حداکثری در انتخابات و برگزاری یک انتخابات سالم و پرنشاط و صیانت از آراء مردم از امور مهم در روند اجرای انتخابات است.

 * وظایف هیات بازرسی انتخابات

  • کنترل و بازرسی جریان انتخابات در سطح شهرستان، حصول اطمینان از انجام دقیق، صحیح و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات، برنامه ریزی و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای بازرسین و رسیدگی به شکایات واصله .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها