آخرین اخبار :
کد خبر : 2208 پنج شنبه 7 تير 1397 اجتماعی
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

مصدومیت شدید مهدی فخیم زاده کارگردان سینما و تلویزیون در چالوس

مهدی فخیم زاده کارگردان سینما و تلویزیون در تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در چالوس دچار مصدومیت شدید شد.

مهدی فخیم زاده کارگردان سینما و تلویزیون در تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در چالوس دچار مصدومیت شدید شد. 
به گزارش خبر مازندران دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این خبر افزود: عصر روز 4شنبه 6تیرماه گزارش یک مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه موتورسیکلت در ساحل چالوس به اورژانس مازندران اعلام گردید که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و دو نفر مصدوم که یکی از آنان آقای فخیم زاده کارگردان و بازیگر سینما بود به بیمارستان طالقانی چالوس انتقال یافتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در این تصادف آقای مهدی فخیم زاده از ناحیه لگن، سر و گردن و زیر چانه دچار مصدومیت شدید شد که پس از انتقال به بیمارستان توسط تیم پزشکی متشکل از متخصصین و جراحان رشته های تخصصی طب اورژانس، گوش و حلق و بینی و سر و‌گردن ، ارتوپدی ، جراحی عمومی ، جراحی مغز و اعصاب ، داخلی و قلب و عروق تحت درمان تخصصی قرار گرفت و در حال حاضر نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان است.

دکتر موسوی افزود : با توجه به مصدومیت شدید ایشان از ناحیه ی سر و گردن ،  وی در حال حاضر  به دلیل مشکلات تنفسی در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) تحت مراقبت های درمانی قرار داشته و به دستگاه ونتیلاتور متصل است و توسط پزشک‌ متخصص بیهوشی نیز تحت درمان قرار دارد . 

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : مراقبت های پزشکی تخصصی و فوق تخصصی بر روی ایشان ادامه دارد.

انتقال کارگردان و بازیگر سینما به یکی از بیمارستان های تهران جهت ادامه ی درمان
دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام خبر فوق گفت : آقای فخیم زاده که بدنبال تصادف دچار مصدومیت شدید در ناحیه ی گردن و سر شده بود بامداد امروز پنجشنبه جهت ادامه درمان به تهران انتقال یافت.

فخیم زاده 76 ساله برای فیلمبرداری صحنه های پایانی و بازی در فیلم جدیدش با عنوان «مشت در وقت اضافه» که در ژانری کمدی می باشد چندی است که به همراه تیم کاری اش به چالوس رفته است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها