آخرین اخبار :
کد خبر : 2210 شنبه 9 تير 1397 اجتماعی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان نکا

فرماندار نکا: از همه ظرفیت های استانی و شهرستانی ، که نقش تاثیر گذار ، در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان دارند،استقبال می کنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم سرپرست فرمانداری نکا در جلسه شورای اداری این شهرستان، بیان داشت: مدیران باید در حوزه کاری خود برنامه داشته ، با تعامل ، وحدت و انسجام در جهت آبادانی و شکوفایی این شهرستان قدم بردارند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان بیان کرد: شهرستان نکا بعنوان یکی از شهرهای مهم و تأثیرگذار استان مازندران ، از ظرفیت و پتانسیل‌های گردشگری، صنعتی و کشاورزی ، برخوردار است.

این مسول ادامه داد: برخی از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نکا مغفول مانده است که بااطلاع رسانی درست و مناسب از ظرفیت‌های گردشگری بعنوان یک مقوله فرابخشی به آن نگاه کرد.

توحیدی مقدم افزود:از همه ظرفیت های استانی و شهرستانی ، که نقش تاثیر گذار ، در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان دارند،استقبال می کنیم.

نماینده عالی دولت در این شهرستان اشاره کرد: نگاه مدیریتی من همراهی با دولت است و انتظار است دیگران نیز همراه باشند، هنر مدیریت در این است که با تمام اختلاف سلیقه ها وحدت داشته باشیم و همه با انگیزه جدی تر و با آرامش برای مردم، همواره با نشاط و شادابی در شهرستان کار کنیم .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها