آخرین اخبار :
کد خبر : 2216 یکشنبه 10 تير 1397 سیاست
راه و شهرسازی

دومین جلسه کارگروه زلزله و لغزش لایه های زمین استان

با حضور دکتر بیت اللهی مدیر بخش زلزله و خطر پذیری مرکز تحقیقات راه،ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی ،سازمان نظام مهندسی،شهرداری ساری ،سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی جلسه کارگروه زلزله و لغزش لایه های زمینی در سالن اداره کل راه و شهرسازی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران ، در این نشست که با موضوع برنامه ریزی جهت مطالعات  دقیق و شناسایی حریم گسل های استان از جمله گسل فشاری خزر با درازی بیش از 600 کیلومتر برگزار شد مهندس رهگشای مدیر فنی و اجرائی اداره کل گزارشی از اقدامات و فعالیت های کارگروه زلزله در سال 96 و نیز سه ماهه اول 97 ارائه نمودند.

سپس دکتر بیت اللهی در مورد روند انجام و اجرای تدقیق و شناسایی حریم گسل های استان از جمله گسل خزر و نیز انجام این کار در شهرهای تبریز،کرمان،مشهد و کرج توسط مرکز تحقیقات به ارائه سخن پرداختند و اظهار امیدواری کردند که با همکاری و حمایت مال و معنونی مسئولین استانی (استاندار و مدیران ذیربط)بتوانیم شاهد اجرای اصولی این مهم در استان باشیم.

در ادامه مقرر گردید جلسه آینده با حضور مسئولین استانداری ،اداره کل راه و شهرسازی و سازمان زمین شناسی بهمراه اعضای کارگروه تشکیل گردد.

با توجه به نزدیک شده  انتخابات هیات رئیسه  در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مقرر گردید سمینار درس های زلزله کرمانشاه در مهر ماه سال جاری و پس از برگزاری انتخابات برگزار گردد. 

 

 

 

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها