آخرین اخبار :
کد خبر : 2218 دوشنبه 11 تير 1397 سیاست
نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران در مراسم معارفه مدیر کل جدید گردشگری

برنامه های استاندار برای همه دستگاه ها لازم اجرا است

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: برنامه های استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان به عنوان یک تکلیف برای نمامی دستگاه های اجرایی لازم اجرا است.

علی نبیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مازندران افزود : برنامه های استاندار مازندران خواست رئیس جمهور کشوراست که همه مدیران و دستگاه های دولتی باید برای دستیابی به هدف دولت به آن جامه عمل بپوشانند.
وی ادامه داد: هدف دولت نیز از این مهم ارائه خدمات و اقدامات ارزشمندی که هم در شان مردم استان مازندران و همچنین مهمانان به عنوان استان گردشگر پذیر است .
نبیان با بیان اینکه مازندران متعلق به همه مردم کشور است، افزود : نباید عملکرد و اقدام مدیران در جهت فقط منافع مردم استان یا منطقه خاص باشد زیرا نگاه ملی و یکپارچه هدف دولت است .
نبیان تاکید کرد: میزبانی از 17 میلیون نفر شب اقامت در ایام نوروز 97 عددی کوچکی نیست و برای ارائه خدمات ارزشمند به همه مسافران نمی توان به امکانات و بضاعت استان قناعت کرد و مسئولان کشور نیز باید نگاه ملی به مازندران داشته باشند.
قابل ذکر است در این مراسم که با حضور معاون توسعه و مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی همراه بود از دلاور بزرگ نیا مدیرکل سابق میراث فرهنگی مازندران تقدیر شد و سیف الله فرزانه به عنوان مدیرکل جدید معارفه شد. 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها