آخرین اخبار :
کد خبر : 2226 سه شنبه 12 تير 1397 اقتصاد
پیشنهاد فرماندار نکا

تشکیل ستاد توسعه شهرستان به دبیری جهاد کشاورزی

فرماندار نکا: باید تلاش شود سایر ظرفیت‌های شهرستان به‌ویژه در بخش گردشگری نیز شناسایی شوند، تا شهرستان نکا در کنار رونق بخش کشاورزی به مقصد گردشگری نیز تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم سرپرست فرمانداری شهرستان نکا، در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره هلو و شلیل در نکا ، بیان داشت: ظرفیت تولید محصولات کشاورزی شهرستان نکا ، از جایگاه خوبی برخودار است، و برگزاری جشنواره‌ هلو و شلیل ، حرکتی برای حمایت از بخش کشاورزی است.

نماینده عالی دولت در این شهرستان افزود: باید در مردم احساس انگیزه ، تحرک و پویایی ، و نشاط اجتماعی بوجود آورد. تا فرهنگ شکرگزاری از نعمات خداوند در بین مردم نهادینه گردد.

توحیدی مقدم در ادامه تشکیل ستاد توسعه شهرستان نکا به دبیری جهاد کشاورزی ، بررسی کارشناسی و هدفمند، با استفاده از ظرفیت نخبگان پیشنهاد داد.

سرپرست فرمانداری نکا عنوان کرد: جشنواره باید چند منظوره ، به معرفی توانمندی ها و ظرفیت‌های شهرستان ، در جهت برند سازی فراهم شود.

توحیدی مقدم تاکید کرد: باید تلاش شود سایر ظرفیت‌های شهرستان به‌ویژه در بخش گردشگری نیز شناسایی شوند، تا شهرستان نکا در کنار رونق بخش کشاورزی به مقصد گردشگری نیز تبدیل شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها